Miehen asenne raivostuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siskoni on sairaalassa. Kova vatsakipu alkoi eilen ja tänään meni lääkäriin (eilen soitti siis jo) ja on tutkittu, että mikä on vialla. Ensin epäiltiin umpparia, mutta ei kaiketi ole se. Kohdunulkoinen on suljettu pois, samoin ei ole pissatulehdusta. Lisää kokeita aamulla. Crp on melkein 70.

Ja kun minä täällä kiertin kehää illalla ja odotin viestiä, kun siskoni viestitteli sieltä kuulumisia ja väliaikatietoja. Sitten meni pidempi aika ettei kuulunutkaan mitään ja sanoin ääneen, että mitenköhän siellä menee niin kauhea ärjyntä siitä, että "ei se nyt kuolemassa ole ja eiköhän se nyt ilmota sitten kun on ilmotettavaa".

No voi vittu eli ei saa olla huolissaan. Sitäpaitsi siskoni on 19v ja itse olen 31v eli koen kyllä pikkusiskostani aikamoista huolta. Ja mitä sitten vaikka olisi minua vaikka vanhempi. Kai sitä saa huolissaan olla.

Alkuperäinen kirjoittaja relaa:
No tuo CRP 70 ei ole mikään kovinkaan paha huolen aihe.

No en minä mikään hermoraunio ole täällä vaan HUOLESTUNUT. Ja sitäpaitsi crp ei sinänsä kerro, että miten paha tulehdus on eli vaikka ei olisi niin korkea niin se ei silti tarkoita sitä etteikö voi olla oikeasti paha juttu. Ja siskoni on oikeasti kipeä. Tuskallisen kipeä vatsa!

En halua huolestuttaa lisää, mutta on sulla oikeus olla huolissaan. Ystävälläni kanssa oli tommonen kova vatsakipu ja tulehdusarvot koholla, lääkärit oli sitä mieltä ettei oo umppari mutta niin vaan umppari sitten puhkes, siitä seuras vatsakalvontulehdus ja kaveri oli yli kuukauden sairaalassa mutta onneksi selvis. Toivotaan että asia selviää pian ja siskosi kivut helpottavat!

Itselläni oli kerran crp noin 90, syytä ei selvinnyt vaan lääkäri määräs antibioottikuurin, eli joo ei tosiaan välttämättä mitään vakavaa, tuolloin mulla oli sitten vaan kunnon flunssa. Toivotaan tosiaan että syy selviää pian.

Yhteistyössä