Miehen ammatti siivooja - Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna`
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minna`

Vieras
Tapasin miehen joka ajaa suht hyvällä autolla, pukeutuu siististi, hieno kello ranteessa ja paksu hopeinen panssariketju kaulassa. Kertoi lomailevansa joka talvi muutaman viikon etelän lämmössä.
Ajattelin että hän on varmaankin jossakin hyvinpalkatussa työssä, mutta hän kertoikin olevansa rakennuksilla siivoojana - siis rakennussiivooja! Arvatkaa laskiko miehen arvo silmissäni ?

Mitä mieltä olet jos mies on rakennuksilla siivoojana - sen ymmärtäisin hyvin jos hän olisi vaikkapa kirvesmies, mutta että siivooja.

Eikö sua sitten kiinnostanutkaan ne miehen rahat, kun ne olikin vaan siivouksesta?
:D
Voi olla jonkun naisen mielestä ihan hyvä saalis, jos kerta pääsee lomailemaankin pari kertaa vuodessa. Ja töitä riittää taatusti.

Rakennussiivoojathan tienaa ihan hyvin, paremmin kuin normi siivoojat ja saatttavat ainakin joissakin paikoissa tehdä erinäköisiä askareita eikä heilutella moppi kourassa.. varmasti hyvä fyysinen kunto, osaa käyttää rahaa, kyllä olisin kiinnostunut :)

Siis mitä? :D Minä arvostan kaikkista eniten ihmisiä, jotka ovat valmiita tekemään työtä kuin työtä. Mun silmissä sellaisella miehellä ei ole arvoa, joka on jotenkin koulutettu ja siitä johtuen ei voi tehdä tätä ja tota työtä...

Tää nyt riippuu ihan siitä että onko sillä miehellä mitään muita mielenkiinnon kohteita elämässä. Mutta jos ne kiinnostuksen kohteet on vaan raha, on se sitten siivouksesta, pörssikeinottelusta tai lääkärintyöstä, no thanks.

täh! Mun miespuolinen kaveri on siivooja(esimies asemassa, mut myös siivoaa). On törkeen hyvä pesemään ikkunoita, sen luona on aina ihanan siistiä, tienaa ihan hyvin ja on mukava- mikä tällaisessa voisi olla vikana?

• Tykkää
Reactions: äit86
Kuulostaa muuten hyvältä mieheltä, mut mäkään en tykkää mistään panssarikoruista miehellä :x. Mulle ei miehen ammatilla ole mitään merkitystä, kunhan nyt ei toimi prostituoituna tai palkkamurhaajana.

Määrittele "suht hyvä auto" ja "hieno kello". Aloittajan kysymys on jo alun perin täysin typerä mutta kiinnostaa vaan tietää miten nainen näkee tuollaiset asiat ja miten pinnallinen merkitys niillä on.

"Suht hyvä auto" on niin venyvä käsite ettei mitään rajaa, toiselle 5000 euron arvoinen, toiselle 50 000 euron arvoinen. Hieno kello maksaa vähintään 2000-3000 euroa mutta aivan samannäköisiä kopioita saa ekaluokkalaisen viikkorahoillakin.

Määrittele "suht hyvä auto" ja "hieno kello". Aloittajan kysymys on jo alun perin täysin typerä mutta kiinnostaa vaan tietää miten nainen näkee tuollaiset asiat ja miten pinnallinen merkitys niillä on.

"Suht hyvä auto" on niin venyvä käsite ettei mitään rajaa, toiselle 5000 euron arvoinen, toiselle 50 000 euron arvoinen. Hieno kello maksaa vähintään 2000-3000 euroa mutta aivan samannäköisiä kopioita saa ekaluokkalaisen viikkorahoillakin.

Miehiä kun on jokaiseen eri kategoriaan, niin ei sovi unohtaa näitä, joilla on tarve todistaa olevansa aina hieman enemmän rikkaita tai tietäviä. Voi yök.

Yhteistyössä