V
väsynyt äiti
Vieras
Mulla alkaa olla mitta täynnä mieheni itsekkyyttä! Eli ongelmana on miehen harrastukset, kaverit sekä hänen lisääntyvä alkoholinkäyttönsä. Olen tällä hetkellä äitiyslomalla kahden lapsemme kanssa, joista toinen alle vuoden ikäinen. Mies käy kyllä töissä arkipäivisin, mutta pyhittää kaiken vapaa aikansa omille urheiluvoittoisille harrastuksilleen. Kaverit ja pelit ovat tärkeämpiä kuin perhe vaikka ikää on jo 35. Aina on ollut aika kova ottamaan viinaa, mutta nyt tuntuu siltä että homma on riistäytynyt käsistä. Ei pysty olemaan edes yhtä arki-iltaa ilman kaljapulloa tai paria. Lisäksi lähes joka viikonloppuna jompanakumpana iltana istuu baareissa. Ihan viimeaikoina lähes joka toisena viikonloppuna on tarvinnut jatkaa seuraavanakin päivänä kun ei ole kestänyt krapulaa. Ongelmista ei voida puhua. Kaikki mitä yritän on vain nalkutusta. Itse en ole enää pitkään aikaan uskaltanut edes saunakaljaa juoda, koska se provosoi yleensä häntäkin ottamaan. Omaa elämää ei minulla enää oikeastaan ole. Kyllä hän ihan hyvä isä on lapsilleen, eikä pahemmin näyttäydy humalassa kotona, mutta itse en enää kauaa jaksa katella. Mitä muut olette mieltä, missä raja.