Miehen aamuseisokki ja "ratsaille" kipuaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vappuaatto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vappuaatto

Vieras
Onko kukaan muu käyttänyt miehen aamuseisokkia hyväksi ja hypännyt kukonlaulun aikaan ratsaille?

Niin karulta kuin se kuulostaakin, niin mies on useamman kerran sanonut, että jos on panetus ja hänellä seisoo, niin antaa mennä vaan. Ja minä olen meidän suhteemme aikana säännöllisesti tätä sitten hyväkseni käyttänyt. Monesti mies tähän tosin hyvin usein yhtyy hetken päästä. No, eilen sitten otettiin simaa väkevämpää molemmat ja tänä aamuna ajattelin sitten oman aamuni potkaista käyntiin. Paitsi, että tämän päivän ollut aivan helvetillinen katumus, kun en tiedä oliko mies missään vaiheessa tietoisessa tilassa.

Lähinnä minä tässä mietin, että olenko minä ainoa, joka hyppää nukkuvan miehen "kimppuun"? Vai tekeekö tätä muutkin? Ja onko vastaavia tilanteita tullut eteen?

Mies kyllä on yleensä sanonut, jos häntä ei kiinnosta. Eikä hänellä joka aamu seisokkaan, mutta silti vain aamuinen jäi vaivaamaan.. Kun periaatteessa se ei ole oikein toista kohtaan, jos toinen ei ole aivan terässä, mutta toisaalta kun on luvannut, mutta...... Argh!!

Joo, no minäkin olen miehelle joskus sanonut, että ei ole kiellettyä yrittää, jos olen nukkumassa. Ja joskus olen siihen herännyt, kun mies työntyy sisään. Ja joskus olen aamulla vaan todennut, että minuun on tultu, mutta itsellä ei ole muistikuvia asiasta. Mies monesti laittaa pahoitteluviestiä, tuo kukkia ym, vaikka olen sanonut, että niin kauan kun en sano vastaan ja ei joudu väkisin tekemään, eli käyttämään liukkaria sun muuta, niin olen sinut asian kanssa. Olisiko vastaavasta kyse?

Kysyt ihan suoraan mieheltäs siitä aamuisesta. Nämä on parien välisiä asioita. Etkä näihin saa synninpäästöä tai helpotusta täältä.

Mä voisin mielelläni toimiakin noin, mutta valitettavasti en itse ole aamulla mitenkään skarppina ohjaksissa. Ei miehellä olis mitään vastaan. Mutta mulla herääminen kestää ja vasta aamukahvin jälkeen alkaa jäsenet toimia :D

Tästä herääkin kysymys, jos toinen nukahtaa kesken aktin, niin tuleeko siitäkin raiskaus? Lain silmin tulee, mutta..... Kuten tuossa joku jo sanoi, niin nämä ovat ihmisten välisiä asioita. Etenkin, kun ollaan parisuhteessa. Muistan itsekkin lukuisia kertoja kun mies on nukahtanut kesken kaiken ja vastaavasti olen itse nukahtanut myös. Eikä mies ole sitä huomannut kun vasta kun kuivuus on alkanut hiipimään alakertaan. Ja näitä tulee käymään jokaisessa suhteessa.

Et ota asiasta mitään stressiä sen enempää, otat miehes kanssa kissan pöydälle ja juttelette asian halki.

Täällä et tosiaan saa muuta kuin syytöksiä niiltä, jotka on kateellisia teidän suhteen toimivuudesta.

tsemppiä. Ja hyvää vappua!

Ihan älytöntä, että tähänkin ketjuun joku raiskaus tungetaan, kun kerran lupa on mieheltä saatu. Mikäpä ihanampaa herätä unistasi siihen, kun mies työntyy sinuun takaapäin. :) Sitä vain tässä ketjun aloituksessa ihmettelen, että on kyllä aika vaisua ratsastamista, jos mies ei siihen herää. Tai harvinaisen sikeäuninen ihminen. :D

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Ei sekään ole pahoinpitely jos mies antaa minulle piiskaa pyynnöstäni, joten miksi tuo olisi raiskaus? Seksi on paras herätys mitä voi olla ja kyllä kiitos useamminkin sitä!

[QUOTE="Vieraana";29842698]Huh huh, raiskaushan tuo on.[/QUOTE]
Sinäkö meet tekemään ilmoituksen?

Jos kanssakäyminen tapahtuu molempien yhteisestä suostumuksesta, ja tuollainen erikoistilannekin on otettu huomioon eli lupa on, en käsitä miten siihen olis kellään sivullisella saatika lainvalvojilla mitään sanomista.

Eri asia, jos asiasta ei olis keskusteltu ja toinen kokisi tulleensa hyväksikäytetyksi. SILLOIN se olisi raiskaus, olipa tekijänä mies tai nainen.

[QUOTE="hehe";29842747]Ei sekään ole pahoinpitely jos mies antaa minulle piiskaa pyynnöstäni, joten miksi tuo olisi raiskaus? Seksi on paras herätys mitä voi olla ja kyllä kiitos useamminkin sitä![/QUOTE]

Niin. Minuakin tässä huushollissa revitään tukasta ja läpsitään pyllylle, kuin myös "tunkeudutaan sisään väkisin" kun minä nukun. Ja ei, ei todellakaan ole raiskausta eikä pahoinpitelyä. :)

Provoo... tai sitten muuten vaan :x :D "polkasta aamu käyntiin" jo on kielikuvat... ja kyllä on väärin harrastaa seksiä tiedottoman ihmisen kanssa. Minä en ainakaan pystyis, kyllä toisen pitää olla mukana..

Eihän tuollaista naista ole edes olemassa!
Oma vaimoni on yli 20 vuoden yhdessäolon aikana muistaakseni 3 kertaa ollut aloitteellinen seksiin.
Ei yksikäään terve mies ei tuollasta aamuherätystä voisi panna pahakseen ja meistä suurin osa voi vain haaveilla tuollaisesta.

no voisko sille miehelle kertoa jälkikäteen että on seksiä harrastettu jos vaivaa että oot sen tehny salaa? :D Mä teen joskus tuollasia herätyksiä miehelle :))

[QUOTE="ruutu";29842504]Joo, no minäkin olen miehelle joskus sanonut, että ei ole kiellettyä yrittää, jos olen nukkumassa. Ja joskus olen siihen herännyt, kun mies työntyy sisään. Ja joskus olen aamulla vaan todennut, että minuun on tultu, mutta itsellä ei ole muistikuvia asiasta. Mies monesti laittaa pahoitteluviestiä, tuo kukkia ym, vaikka olen sanonut, että niin kauan kun en sano vastaan ja ei joudu väkisin tekemään, eli käyttämään liukkaria sun muuta, niin olen sinut asian kanssa. Olisiko vastaavasta kyse?

Kysyt ihan suoraan mieheltäs siitä aamuisesta. Nämä on parien välisiä asioita. Etkä näihin saa synninpäästöä tai helpotusta täältä.[/QUOTE]

"minuun on tultu"

:D ei kamala, pyydän anteeksi, eihän tälle saisi nauraa...
kuka keksii näin poskettomia ja myös mauttomia juttuja?
ihan kaikella ei voi pilailla, esim. tiedottoman ihmisen hyväksikäytöllä...

Minä joskus viinaspäissäni sammuin, tai siis "sammuin" sängylle ja emäntä tuli sitten kiehnäämään ja ottamaan suihin jne, mutta muistista puuttuu jännästi pätkiä :D Totesi emäntä, että aika hauskan näköistä, kun heittää vaatteet pois naaman edessä, *tsojoing*, ottaa poskee jonkun tovin *lörts*, kipuaa päälle ja hieroo tisseillä naamaa, on kuulema taas *tsojoing* ja sitten kun asennossa käy tämä *lörts*, niin heittää toiseen asentoon ja on taas *tsojoing*. Enkä muista itse kuin satunnaisen pätkän sieltä täältä, mutta kuulema olin aika nukkuvan oloinen ollut kun oli lasti lentänyt. En pistänyt todellakaan pahakseen, vedet silmissä repeiltiin molemmat aamupalalla seuraavana aamuna :D

Ja on näitä meilläkin käynyt, että minä olen ollut päällä ja emäntä alla ja emännys nukahtanut ja siinä sitten kun on itse tullut ja olevinaan vielä yrittänyt toista "räplätä" samalla, että tule nyt prkl ja tajuaa, että toinen nukkuu, niin kyllä siinä on vähän sellainen *aha* olo. Ja seuraavana aamuna sitten sain kuulla, että minkälaisen "lastin" minäkin olin heittänyt, kun kuulema valuu vaikka kuinka pyyhkii ja aikaa monta tuntia :D

Ja me ei siis hirveästi käytetä alkoholia, niin ne muutamat kerrat vuoteen kun sitä otetaan, niin kyllä siinä toinen tai molemmat tsippaa.

Alkuaikoinakin tuli jotain riitaa, niin nukahdettiin molemmat suihkun lattialle vaatteet päällä samaan nurkkaan, toisiimme nojaillen :D Toista olevinaan menin lohduttamaan ja siinä aikamme juteltiin, niin uni voitti ja siitä herättiin niskat ja ranka jäykkänä ja ihan jumissa :D

terveisiä pienestä nousujohteisesta!

ps. kun emäntä tulee kotiin töistä puolen tunnin päästä, niin tukasta sitä täälläkin otetaan kiinni ja retuutetaan olohuoneeseen vasiten puhalletulle ilmapatjalle, kipataan viiniä lasiin, työnnetään viinirypäleitä napaan ja annetaan vappuviuhkan heilua!

(Tämä siis, jos ei ole töistä tullessa kuin perseelle ammuttu karhu. Siinä tapauksessa köytetään ensin, annetaan vähän viiniä ja lähdetään uudelleen liikkeelle kohdasta "kipataan viiniä lasiin," :P

Yhteistyössä