Miehen aamukiukku!!!??!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhista turhin!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turhista turhin!!

Vieras
Voi juma... Yleensä meillä tapana aamuisin ennen ylösnousua halitella ja olla hetki sylikkäin. Tänä aamuna heräsin kun näin tosi inhottavaa painajaista, pyysin miestä ottamaan kainaloon, otti kyllä mutta heti käänsi kyljen ja minä aamukankeudessa sanoin että "no kiva", ja ilmeisen väärällä äänensävyllä kun mies sen jälkeen pomppasi sängystä ja kauhea aamuvitutus päällä ja kiukkusi ja ärisi. Ekaa kertaa ikinä lähti töihin antamatta aamusuukkoa. Voi että meni tälläkin naisella aamu ja päivä pilalle PRKL!!!!!

Tämä siis AIVAN turha avautuminen, mutta kyllä ottaa päähän moinen aamuäksyily! Ja sitten lähettää vielä viestin että itse aloitin sanomalla niin "pahasti".. Joopa joo, ikinä ennen ei ole suuttunut lähes mistään!

Voi kerpele.

Joo tää olikin tällänen "turhaa" marinaa... kyllä mua itteänikin joskus aamukiukuttaa, mutta yleensä olen itse aurinko. Joten sitten kun toinen alkaa äksyillä ja märistä poikkeuksellisesti niin ottaa vaan päähän. Ja syy tosiaan et kun pyysin kainaloon, et hänkin tahtoo joskus nukkua jne jne. :D Mut ehkä mä selviän tästä...

Sovitte asian. Molemmat äksyili, aamu alkoi huonosti. Miksi jatkaa? Lähetä anteeksipyyntö ja ehkä saat saman takaisin ja voitte halailla, kun näette taas :). t. toinen aamuäksy