Miehen 40-v lahja..apuja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ... .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

... .

Vieras
Mies täyttää parin vkon päästä 40 ja lahjaideoita kaivataan! Kokkauksesta innostunut..ja ajattelin ostaa peugeotin vittel pippuri- ja suolamyllyt. Onko tylsä lahja??

On tylsä lahja, pakko sanoa. Olisko parempi joku laadukas veitsisetti? Jos pitää liittyä ruoanlaittoon? Nuo myllyt menee enemmänkin sisustustavaroihin mun mielestä ja tulis näin ollen yhteiseksi lahjaksi. Tai sitten jotain ihan muuta henkilökohtaista.

Mulla sama ongelma, tosin miehen synttärit joulukuun alussa. Ei ole tyhmä idea ostaa jotain, mistä tiedät miehen pitävän. Mä varmaan ostan miehelle matkalahjakortin, koska hän on pitkään toivonut sitä, että pääsee kanssani kaksin edes lyhyelle lomalle johonkin mukavaan paikkaan (meillä kolme lasta). Meillä on häämatkakin tekemättä, vaikka aviossa olemme olleet reippaat 13 vuotta. :D (sen aika tulee sitten myöhemmin)

Mies siis toivonut tosiaan nuita myllyjä.. Veitset häneltä löytyykin jo. budjetti on noin 100e luokkaa mitä pystyn nyt laittamaan lahjaan. Toki ajattelin sellaistakin vaihtoehtoa että veisin syömään johonkin courmet-ravintolaan, mutta ajattelin että noista myllyistä olisi pitkäksi aikaa iloa..ja hän on kuitenkin niitä toivonut.

Mies täyttää parin vkon päästä 40 ja lahjaideoita kaivataan! Kokkauksesta innostunut..ja ajattelin ostaa peugeotin vittel pippuri- ja suolamyllyt. Onko tylsä lahja??

Siis jos miehesi tykkää ruokaa laittaa, niin tuohan on aivan mukava lahja. Osta päälle hyvää puna/valkoviiniä pullo ja mahdollisesti joku mukava erikoispannu, joka käy yhteen sun toiseen käyttötarkoitukseen.

Itsekin tykkään laittaa v-loppuisin ruokaa ja siis olen mies ja about samoissa ikähaarukoissa kuin sinun miehesi.

Yhteistyössä