T
työttömät
Vieras
Niin minä kotona minimiäitiyspäivärahalla,työtön ei ammattia ja nyt lähtee mieheltätyöpaikka.Niin ja asuntolainaa on ja pieni lapsi.Mitenköhän tästä selviää?mulle ei toivoakaan löytää töitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:No saahan mies työttömyyskorvauksen ja sit vain työnhakuun! Ihan mitä tahansa työtä miehellekin. Sossusta saa tukea (jos sille päälle sattuvat) pahimpaan ahdinkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:No saahan mies työttömyyskorvauksen ja sit vain työnhakuun! Ihan mitä tahansa työtä miehellekin. Sossusta saa tukea (jos sille päälle sattuvat) pahimpaan ahdinkoon.
Ei taida saada jos omistusasunto?
Pankkiin neuvottelemaan lyhennyksistä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lainaturva on vain viisi vuotta voimassa
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:No saahan mies työttömyyskorvauksen ja sit vain työnhakuun! Ihan mitä tahansa työtä miehellekin. Sossusta saa tukea (jos sille päälle sattuvat) pahimpaan ahdinkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:No saahan mies työttömyyskorvauksen ja sit vain työnhakuun! Ihan mitä tahansa työtä miehellekin. Sossusta saa tukea (jos sille päälle sattuvat) pahimpaan ahdinkoon.
kyllä omistusasuntoon voi saada tukea
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lainaturva on vain viisi vuotta voimassa
Riippuu ihan millainen lainaturva on.. saa niitä pidemmäksikin aikaa otettua mutta ne sitten maksaa enemmän
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lainaturva on vain viisi vuotta voimassa
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jaksaa kyllä ihmetyttää, että eikö ihmiset yhtään ennakoi tilanteita? Me ollaan otettu sellainen laina että pärjätään vaikka toinen jäisi työttömäksi eli molemmat kotiin kun itse olen jo kotona. Ja tietenkin on muutaman kuukauden lainan verran säästössä.