miehelle tuli aika outo tekstari...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
jostain 0700-numerosta tuli joku viesti, et "soita tähän ja tähän numeroon kun juttu jäi viimeksi kesken. voitais ehkä tavata.t. Lissu ja Kikke"
Juu, varmaan soittaa... Onkohan tää joku uus markkinointikikka? Miehen kaverille tuli ihan sama viesti viime viikolla ja sekään ei tiedä mistä sen numero on saatu, koska hän ei edes nettiä käytä saati sit soittele millekään seksilinjoille :D Miehestäni puhumattakaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jenni:
Noitahan on vissiin ollut, muistan lukeneeni tuollaisesta markkinoinnista. Ja numero menee rekistereihin vaikka yhden arvontakupongin täyttäis jossain kaupassa...

jep..
kuningaskuluttajassa oli että mitä tapahtuu ei voittaneille arvontakupongeille kaupassa...
Menevät suoramarkkinointi tms firmoille.
sen takia niihin en numerooni laitakkaan

Olen joskus kans lukenut noista. Tulee viesti (yleensä tuon tyyppinen) jossa pyydetään soittamaan johonkin ja sit kun soitat niin niin se maksaa ihan sikamaisesti vaikka et pääsisi edes puhumaan mitään. Että ihan huijausta taitaa olla. Joskus noista tosiaan jossain varoteltiin.

Miehelleni on tullut myös jotain vastaavia viestejä. Teksti on tyyliä: Tehdään toisillemme hyvää, oon miehen tarpeessa ym. Soita tähän numeroon, joka alkaa 0700.
Kerran jopa joku "Mirkku" soitti ja mies-parka sattui vastaamaan, kun ei autoa ajaessa katsonut numeroa tarkemmin. Oli pikkasen huuli pyöreenä, kun kyseltiin et haluaisko mies jutella ja tavata... Sit nainen kysyi vielä, et poistaako hän sun numeron nyt, niin mies sano, et todellakin. Silti viestejä on tullu vielä, mut ei enää puheluita. Tosi törkeetä touhua minusta. Johonkin pitäis joku valitus tms. näistä tehdä. Voisko tällaset "Mirkut" soittaa esim. teini-ikäisille pojille, jotka sit puhuis kamalat laskut vanhemmilleen??

Hyvä ilme oli ukolla kun se luki sen viestin :laugh:
Vähän arastellen näytti sen mulle, kun oon ollu raskaushormonien riivaamana aika perhanan mustasukkainen. Se varmaan pelkäs et alan syyttä sitä jostain älyttömästä :ashamed: Raasu :heart:

Yhteistyössä