Miehelle synttäri lahja netistä! (äkkiä apuja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Martsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tykkäisköhän se vaikkapa uusista aurinkolaseista, leffasta, merkkivaatteista, korusta, kellosta, lippiksestä, seksileluista, yleiskaukosäädin (tää oli meijän isännän suosikki jouluna :D )..

hmm, mä aloin kattomaan tota Call Of Duty pelisarjaa... onko kellää tietoo onks se jostain kotosin?? Ja voiko ostaa esim nelosen vai alkaako se sitten jotenki kesken niinku jotkut tollaset sarjapelit...
Ei ymmärrä peleistä mitään :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:
hmm, mä aloin kattomaan tota Call Of Duty pelisarjaa... onko kellää tietoo onks se jostain kotosin?? Ja voiko ostaa esim nelosen vai alkaako se sitten jotenki kesken niinku jotkut tollaset sarjapelit...

mun miehellä on toi call of duty ja tykkää sikana. ja mies 35v

Alkuperäinen kirjoittaja unna:
Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:

mun miehellä on toi call of duty ja tykkää sikana. ja mies 35v

niin ja sillon ku sen ostin ni otin vaa enkä kattellu onko ykköi vai neloi vai mikä on. ei haittaa minkä otat,uusin on v armaanparas ;)

selvä sinne menee nyt sitte tilaus semmosille ku
Call Of Duty 4 ja Brothers in Arms: Hell's Highway
Näytti mun silmään hyvältä ni kai ne miehellekki kelpaa :D

(ja seuraavaks sitte uutta konetta hommaamaan ku se ei anna mun olla tässä enää ollenkaa ku se vaan pelaa ) :laugh:

Yhteistyössä