Miehelle polttarit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua!!

Vieras
Nyt pääsi käymään niin, että erään ystäväni polttareiden järjestäminen nakitettiin bestmanin sijaan mulle. Häät on kolmen viikon päästä, eikä bestman kuulemma yksinkertaisesti osaa/ei ole aikaa, ja kyllähän sulhaselle nyt on pakko jotain menoa ja meininkiä järjestää..

Mitä tekemistä miehen polttareihin siis voisi järjestää? Kyseessä on siis 21-vuotias sulhanen, yöksi nuo ainakin varmaan haluaa lähteä ryyppäämään johonkin. Mutta mites toi ohjelma muuten?

Vauhdikas ohjelma sulhasen kiinnostusmaailman mukaan ja lisänä seksiväritystä. Alkoholin suhteen pitää joukossa olla sovittuna joku kuivasuisempi, joka hoitaa sulhasen turvassa nukkumaan, jos kunto pettää.

Eikös ole ihan yleisesti ottaen tapana, että bestman/ystävät järjestävät polttarit sulhaselle? Mun mielestä olisi melko erikoista, että sulhanen joutuisi itse järjestämään omat kekkerinsä.

Huorissa saa käydä vapaasti omalla ajallaan, ja kuivasuu taitaa olla näiden juhlien osalta meikäläinen.

Ongelma sinänsä on se, ettei me olla tuon sulhasen kanssa oltu vuosiin mitenkään läheisesti yhteyksissä. Ollaan kyllä toistemme pitkäaikaisimmat ystävät (jonka vuoksi tää nakki mulle nyt napsahtikin), mutta en sinänsä osaa yhtään sanoa, mitä sulhasta kiinnostaisi tehdä polttareinaan.

Tarkoituksena siis olisi saada erilaisia ehdotuksia (nimenomaan esim. noi cartingit yms), joista voisin sitten lähteä kehittelemään ja sumplimaan, että mikä sopisi parhaiten.

Eikös ole ihan yleisesti ottaen tapana, että bestman/ystävät järjestävät polttarit sulhaselle? Mun mielestä olisi melko erikoista, että sulhanen joutuisi itse järjestämään omat kekkerinsä.

Huorissa saa käydä vapaasti omalla ajallaan, ja kuivasuu taitaa olla näiden juhlien osalta meikäläinen.

Ongelma sinänsä on se, ettei me olla tuon sulhasen kanssa oltu vuosiin mitenkään läheisesti yhteyksissä. Ollaan kyllä toistemme pitkäaikaisimmat ystävät (jonka vuoksi tää nakki mulle nyt napsahtikin), mutta en sinänsä osaa yhtään sanoa, mitä sulhasta kiinnostaisi tehdä polttareinaan.

Tarkoituksena siis olisi saada erilaisia ehdotuksia (nimenomaan esim. noi cartingit yms), joista voisin sitten lähteä kehittelemään ja sumplimaan, että mikä sopisi parhaiten.
Ota yhteyttä pariin kaveriin siinä porukassa ja porukalla lähdette suunnittelemaan.

Voi kauheeta, maailma romahtaa jos joku ei noudatakaan jotain paskaperinnettä.
No mun mielestä se että sulhanen itse itselleen pitäisi polttarit, ei todellakaan ole ainakaan mitenkään yllätyksellinen päivä hänelle. Toivottavasti jokaisella sen verran on elämässä on ystäviä siunaantunut että edes polttarit järjestää joku muu kuin sulhanen, tuntuisi aika epätoivoiselta itse järjestää omat polttarinsa, ennemmin jättäisin väliin.

Yleensähän sulhanen ei niitä polttareita järjestä..

Joo ei Suomessa. Tuossa joku aika sitten kuulin että Venäjällä kuulemma sulhanen järjestää ja haalii kaverit koolle. Niin oli myös täällä Suomessa asuva venäläistä alkuperää oleva mieheni työkaveri tehnyt. Siittä sitten en tiedä onko se suomalaisissa aiheuttanut kummeksuntaa :p

Yhteistyössä