Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Outi:ahaa, eli hinnalla ei väliä... nooh, onko hänellä jo järkkäridigikamera? sellaisen ainakin mun mies haluaisi! hintaluokka 450?
Alkuperäinen kirjoittaja Outi:ahaa, eli hinnalla ei väliä... nooh, onko hänellä jo järkkäridigikamera? sellaisen ainakin mun mies haluaisi! hintaluokka 450?
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:hintaluokalla ei oo niin väliä. Pitäis löytää jotain miehelle, jolla on jo kaikkea
Alkuperäinen kirjoittaja LLL:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:hintaluokalla ei oo niin väliä. Pitäis löytää jotain miehelle, jolla on jo kaikkea
Sanon kaikille, metallinpaljastin! Pääsee toteuttamaan itsessään asuvaa pikkupoikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja +:mulla on miehelle jolla siiis on jo kaikkee,lasinen shakkipeli snapsilaseilla.muumipappalusikka kun muki,kulho ja lautanen jo ovat,ja se mistä kaikki miehet tykkää on helikopteri,sellanen iso lennätettävä..tai radio-ohjattava,semmonen isojen poikien..