Miehelle hyvää

Kirjoitin tämän jo tuohon toiseen topiciin, mutta häviäähän se sinne kuitenkin, kun siinä on ihmeellinen otsikko. Joten sori, kun aloitan uuden tällä :)

Sama se on minulla. Siinä kiihottumisen kovimmalla hetkellä, jos mies laittaa peppuun sormea hieman(ei mitään rystystä myöten vaan ihan vähän), tulee aika kova orgasmi).. Hrr... Tässä muuten samaan liittyvä vinkki naisille tekijänä, koettu eilen illalla:

Juottakaa miehellenne alkoholia ja ottakaa itsekin, että rentoudutte(miehelle siksi, ettei tule mitään "hyi homoa, ajatuksia")..
Käykää sellaiseen kyljellään olevaan 69:n asentoon, jossa molemmat saa hyväiltyä suulla toisiaan, mutta asento on kuitenkin niin, että mies on enemmän kyljellään. Avaa miehen jalkoja ja nosta se "ylempi" jalka vaikka sängyn päätyä vasten. Ala samalla, kun hyväilet miehen kalua, hyväillä kiveksiä ja käy aina lähempänä miehen peräaukkoa, näin saat miehen jalkoja hänen omasta tahdostaan auki..

Muista käyttää liukastetta sormessa ja kädessä, vaikka sillä varjolla, että "kalu liukuu kädessä paremmin".. Mene lähemmäs peräaukkoa ja, kun mies on tarpeeksi kiihottunut(ja sinä itse siinä samalla), laita sormea miehen peräaukon sisään noin 1-2cm. Eilen tuli tehtyä näin ja mies ei ole ikinä saanut niin kovaa orgasmia kuin silloin. Puhui siitä #&%?$!* pitkään eilen aktin jälkeen, että miten voi tuntua noin hyvältä. Googletin asiasta ja miehen g-piste näyttää löytyvän heidän peräaukostaan noin 1-2cm syvyydestä!! 8-o Mistäkö tuli päähän koittaa tätä? Työkaveri kertoi tästä ja päätin sitten testata, onneksi. Googletus vielä vahvisti asian.

Naiset suosittelen tekemään tuon miehellenne; tänään onkin sopivasti lauauntai, joten nyt viiniä ostamaan ja koittamaan.. Kokemuksia tänne huomenna , voitte olla varmoja, että mies ei tuon jälkeen edes mieti muita naisia, ikinä en ole nähnyt miehen tärisevän noin paljoa. Tuohon on tosiaan parempi sisällyttää se alkoholi ainakin ekalla kerralla, koska miehet(ja ehkä nainenkin tekijänä) ovat aika varautuneita tuon osaston jutuista. Vaikka eihän tässä ede syvällä käydä, sentti vain.

Kannattaa luonnollisesti ensin "käyttää" mies pesulla, kuten yleensä tehdään ennen suuseksiä, siinä se aukkokin puhdistuu samalla miehillä.

Nautinnollisia hetkiä, itse lähden nyt käymään kaupassa ja tänään on taas aika leikkiä :)

En sitten ota vastuuta tästä tekstistä, jos joku vaikka hermostuu, kun alatte tekemään tätä(jota en kyllä usko, mitä nyt olen miesten reaktioita välillisesti työkavereiden kautta kuunnellut, tuon tempun jälkeen).

SuuriRakastaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2006 klo 15:47 Minttu kirjoitti:
Kirjoitin tämän jo tuohon toiseen topiciin, mutta häviäähän se sinne kuitenkin, kun siinä on ihmeellinen otsikko. Joten sori, kun aloitan uuden tällä :)

Sama se on minulla. Siinä kiihottumisen kovimmalla hetkellä, jos mies laittaa peppuun sormea hieman(ei mitään rystystä myöten vaan ihan vähän), tulee aika kova orgasmi).. Hrr... Tässä muuten samaan liittyvä vinkki naisille tekijänä, koettu eilen illalla:

Juottakaa miehellenne alkoholia ja ottakaa itsekin, että rentoudutte(miehelle siksi, ettei tule mitään "hyi homoa, ajatuksia")..
Käykää sellaiseen kyljellään olevaan 69:n asentoon, jossa molemmat saa hyväiltyä suulla toisiaan, mutta asento on kuitenkin niin, että mies on enemmän kyljellään. Avaa miehen jalkoja ja nosta se "ylempi" jalka vaikka sängyn päätyä vasten. Ala samalla, kun hyväilet miehen kalua, hyväillä kiveksiä ja käy aina lähempänä miehen peräaukkoa, näin saat miehen jalkoja hänen omasta tahdostaan auki..

Muista käyttää liukastetta sormessa ja kädessä, vaikka sillä varjolla, että "kalu liukuu kädessä paremmin".. Mene lähemmäs peräaukkoa ja, kun mies on tarpeeksi kiihottunut(ja sinä itse siinä samalla), laita sormea miehen peräaukon sisään noin 1-2cm. Eilen tuli tehtyä näin ja mies ei ole ikinä saanut niin kovaa orgasmia kuin silloin. Puhui siitä #&%?$!* pitkään eilen aktin jälkeen, että miten voi tuntua noin hyvältä. Googletin asiasta ja miehen g-piste näyttää löytyvän heidän peräaukostaan noin 1-2cm syvyydestä!! 8-o Mistäkö tuli päähän koittaa tätä? Työkaveri kertoi tästä ja päätin sitten testata, onneksi. Googletus vielä vahvisti asian.

Naiset suosittelen tekemään tuon miehellenne; tänään onkin sopivasti lauauntai, joten nyt viiniä ostamaan ja koittamaan.. Kokemuksia tänne huomenna , voitte olla varmoja, että mies ei tuon jälkeen edes mieti muita naisia, ikinä en ole nähnyt miehen tärisevän noin paljoa. Tuohon on tosiaan parempi sisällyttää se alkoholi ainakin ekalla kerralla, koska miehet(ja ehkä nainenkin tekijänä) ovat aika varautuneita tuon osaston jutuista. Vaikka eihän tässä ede syvällä käydä, sentti vain.

Kannattaa luonnollisesti ensin "käyttää" mies pesulla, kuten yleensä tehdään ennen suuseksiä, siinä se aukkokin puhdistuu samalla miehillä.

Nautinnollisia hetkiä, itse lähden nyt käymään kaupassa ja tänään on taas aika leikkiä :)

En sitten ota vastuuta tästä tekstistä, jos joku vaikka hermostuu, kun alatte tekemään tätä(jota en kyllä usko, mitä nyt olen miesten reaktioita välillisesti työkavereiden kautta kuunnellut, tuon tempun jälkeen).
Voin vain yhtyä näkemykseesi ja kokemaasi. Hienoa, että tuollaisia naisia on olemassa, olen luullut, että olette kaikki nirppanokkia, mutta vielä näköjään luonnonvaistot pelaavat. Sata pinnaa ja papukaija-merkki sinulle luonnollisuutta arvostava nainen!

Sehän on täysin poissuljettua, että viestiketjun aloittaja ei olisikaan nainen... Kuulosti nimittäin just joltain nettirunkkarimiehen kuvitelmilta.

Ite en ainakaan vois kuvitella työntäväni sormiani toisen ihmisen p.erseeseen. hyi yäk. olkoonkin vaikka oma aviomies, mutta silti. seksi on hieno ja ihana asia ja pippeliä hyväilen mielelläni ja suorastaan nautin sen hyväilystä käsin ja jopa suullakin. mutta ajatelkaa nyt, miten hurja määrä bakteereja ym. peräsuolessa on. ei sitä ole missään tilanteessa tarkoitettu sorkittavaksi. sukuelimet ovat sentään puhtaina hyvinkin "turvallisia" pöpöjen kannalta.

kyllähän seksiä saa harrastaa jokainen niinkuin haluaa, mutta musta on silti väärin tilanne, jossa vaarannetaan oma tai toisen terveys seksin varjolla. siitähän kaikessa peräaukkoon liittyvässä on kyse. naisen virtsatietulehduksen aiheuttavat bakteerit asuvat siellä, kuten hyvin moni muu haitallinen pöpö. lisäksi luulisi jo yleisen hygienian jarruttelevan ulosteen maisteluhalua. kun tähän vielä lisätään fyysiset vammat, joita #&%?$!* voi aiheuttaa, niin ihmetyttää, miten miehet kehtaavat sitä vongata.

toivottavasti minua ei nyt tyystin tuomita kun olen niin ahdasmielinen ja rajoittunut. jonkun mielestä normaalin seksin rajan voi vetää perinteiseen yhdyntään ja muu on perverssiä. toisella tämä raja kulkee suuseksissä ja ilmeisesti jokut myös anaaliseksin normaaliksi laskevat. sitten on s/m, pissa/kakka, kumipuku yms. leikkejä leikkivät, jotka kivenkovaan väittävät, että se on vain heidän seksuaalinen ilmentymänsä.

No mitenkäs tästä sitten eroaa eläinseksi tai lapsiseksi? Sukurutsaus taikka negrofilia. Jos molemmat sitä haluavat (tai kumpikaan ei vastentahtoisesti sitä tee) , niin ei kai muut voi mennä toisten seksuaalisuutta tuomitsemaan?

Ai niin, mutta kun se ei ole normaalia.

Nykyajan ylisuvaitsevassa yhteiskunnassa pitäisi jonkun rohkeasti tulla esiin ja avata ihmisten silmät. Homoparit saavat lapsia ja näin lapselta kysymättä, pilataan hänen mahdollisuutensa NORMAALIIN (kyllä, äiti ja isä lapsella on ihmisrodulla hyvinkin normaalia) elämään. Muutenkin homous/lesbous on niin in ja pop nykyään, että heterouttaan joutuu lähes selittelemään. Eihän se niin voi olla? Eikös yksi luonnon perustavimmista asioista ole parinmuodostus. Kukat ja mehiläiset - miehet ja naiset.

Toinen outo asia on se, että ihmiset antavat tukensa ja sympatiansa transuille, jotka käyttävät kymmeniä tuhansia lääketieteellisiin, vaarallisiin operaatioihin, joiden tehtävä ei ole parantaa, vaan vaihtaa sukuelimet toiseksi. Hehän vain saavat näin olla omana itsenään ja pääsevät pois kehonsa vankilasta.. !

Seksissä yritetään keksiä toinen toistaan kauempana normaalista hellyydestä ja rakkaudenosoituksesta olevia asioita ja näitä sitten ihmiset pitävät hyvän seksin kriteerinä. Kuinkahan moni nainen nauttii esim. siitä, että mies työntää elimensä niin syvälle kurkkuun, että tukehtua meinaa.. en minä ainakaan.

Ehkä ihan hieman harhailin aiheesta. Enkä halua ketään vastaan hyökätä. Jokainen elää elämäänsä tyylillään. Ja tekee mitä lystää. Minulle seksi on rakkauden ja parisuhteen yksi vahvoista kulmakivistä. Mutta rakkauden ja hellyyden osoittamiseen ei minulla kuulu sormien työntäminen toisen kakkareikään.

Kukin tyylillään
Minulla rakkauteen ja hellyyteen kuuluu kaikki se mikä tuottaa mielihyvää vaimolleni, jos hän haluaa että nuolen hänen peppureikää (mitä tuskin ikinä tapahtuu), teen sen mielelläni, jos hän haluaa että hieron hartioita, niin tapahtuu. En tee eroa sillä kuinka "normaalia" joku asia on, pääasia on se että vaimoni haluaa ja nauttii siitä mitä teen.

humbba
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2006 klo 19:36 Jep jep kirjoitti:
mutta ajatelkaa nyt, miten hurja määrä bakteereja ym. peräsuolessa on. ei sitä ole missään tilanteessa tarkoitettu sorkittavaksi.

kyllähän seksiä saa harrastaa jokainen niinkuin haluaa, mutta musta on silti väärin tilanne, jossa vaarannetaan oma tai toisen terveys seksin varjolla. siitähän kaikessa peräaukkoon liittyvässä on kyse. naisen virtsatietulehduksen aiheuttavat bakteerit asuvat siellä, kuten hyvin moni muu haitallinen pöpö. lisäksi luulisi jo yleisen hygienian jarruttelevan ulosteen maisteluhalua.
Mistäpä sen tiedät ettei sitä ole tarkoitettu sorkittavaksi? Kyllähän lääkärisetäkin sitä joskus voi sorkkia muissa merkeissä.

Omassa pepussani on ainakin ollut kaikenlaista, eikä kenenkään terveys ole vaarantunut, eikä tässä kai kukaan ole ulostetta maistelemassa?

Peesaan äskeistä:

EI kai kukaan maistelemisesta puhunut, vaan sormen käyttämisestä. Itse tekisin tuon miehelle, mut menee aina vaikeeks kun lähestyn b-rappua. Itse taas nautin siitä kun hän lähestyy sitä vaikken haluakkaan sormea sisään. Exän kanssa kokeiltu enemmänki b-puolta, eikä se niin kauheeta ole;)

Samaa mieltä siiitä, että rakkaan ihmisen kanssa tekee lähes mitä vaan josta toinen pitää...

Juu.. ex-tyttöystäväni oli oikea mestari peräaukon seudun ja eturauhasen hieronnassa. Harmittaa vietävästi kun vaimo ei ole siitä innostunut.
Jos jotain kiinnostaa, niin voin laittaa tänne toiminta ohjeen miten exäni sen teki. Vastaavanlainen vinkki minkä Minttu jo tuossa kirjoitteli. (en jaksa nyt sitä kirjoittaa, koska eihän tätä välttämättä kukaan enää lue)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2006 klo 19:36 Jep jep kirjoitti:
Sehän on täysin poissuljettua, että viestiketjun aloittaja ei olisikaan nainen... Kuulosti nimittäin just joltain nettirunkkarimiehen kuvitelmilta.
Ja kannattaa jatkaa sitä seksin harrastamista vain saunan jälkeen kerran viikossa; pimeässä ja peiton alla. Kuulostat nimittäin juuri sellaiselle naiselle. Sitten ihmettelet 3v päästä, kun miehesi vaihtaa avoimempaan naiseen..

Onneksi teitäkin on, ja joskus teillä on jopa hyviä miehiä, jotka onneksi lähtevät etsimään avoimempaa seksuaalisuutta omaavia naisia helpostikin, kun kyllästyvät teihin "pimeässä ja nopeasti"- naisiin :LOL:

Kokeiltu
Kokeiltu on eilen. Huomasin yhden asian miehessäni, tykkäsi kyllä hirveästi, oli tosin otettu vähän kuppia rentoutusmielessä.. Mutta se asia, ottakaa vaikka perusvoidepurkki viereen, jos ette omista liukkaria ja sujauta sitä vähän sormeesi, kun alat tuota tekemään. Ensimmäiseksi yritin "kuivaa" sormea sisään ja siitä tuli kyllä tuskanhuutoa ja kysymys, mitä teit? Kerroin vaan vahingossa koskettaneeni väärästä kohtaa.. Seuraavaksi meni sitten voiteen kanssa, eikä enää kuulunut mitä teit, kun alkoi purkautumaan :)

Noh, vastapalveluksena saan omaan peppuun sormea nuolemisen yhteydessä
:ashamed:

Muutama vuosi sitten sain elämäni parhaan herätyksen (siis unesta).
Makasin selälläni ja heräsin siihen kun tyttöystäväni hyväili mahaani ja rintaani. Pikkuhiljaa hän siirtyi yhä alemmas ja alemmas, mutta ei kuitenkaan koskenut vehkeisiini. Sitten hän siirsi tyynyn mahani päälle ja asettui kyljelleen makaamaan siten, että pää oli tyynyllä kasvot kohti vehkeitäni ja kädet jalkani alta haarojenväliin (Jalkani oliva siis koukussa ja haarat levällään) (huh... ymmärsiköhän tuota kukaan?).
Hyväily jatkui samaa rataa. Pikkuhiljaa hän alkoi myös hyväilemään vehkeitäni, toisella kädellä kiveksiä ja toisella penistä ja välillä myös peräaukon seutua, mutta ei koskenut itse peräaukkoon. Olin niin kiimassa, että meinasin laueta jo pelkkään hyväilyyn! Ehkä n. 5 minuutin hyväilyn jälkeen hän otti penikseni suuhunsa (päähän oli siinä tyynyllä vehkeitteni vieressä) ja käsiinsä aimo annoksen jotain rasvaa jonka hän oli etukäteen käynyt lämmittämässä kuuman veden alla. Hellä hyväily lämpimän rasvan jatkui... toisella kädellä kiveksiä ja peniksen vartta ja toisella kädellä myös kiveksiä, välilihaa ja peräaukon seutua (peräaukkoon hän ei vieläkään koskenut). Vielä hellempi suihinotto kruunasi koko touhun. En ollut ollut vielä koskaan niin kiimassa kuin silloin! Se oli jotain aivan tajutonta, olin koko ajan aivan orgasmin partaalla, eikä minulla ole mitään käsitystä siitä kuinka kauan tuo touhu oikein kesti. Enkä myöskään tiedä miten hän osasi pitää minut koko ajan orgasmin partaalla.
Suuseksin, kivesten ja peniksen hyväilyn/hieronnan jatkuessa hän alkoi toisella kädellä pikkuhiljaa lähestymään peräaukkoani. Laukesin heti kun hän koski peräaukkooni! Orgasmin aikan hän vielä työni sormeaan vähän matkaa peräaukkoon (ehkä n.1-2cm)

Aikaisemmin en osannut edes kuvitella, että joku voisi tuntua noin hyvältä!! Ja ilman peräaukon hierontaa nautinnosta voisi ottaa puolet pois!!

Peräaukon ja eturauhasen hieronta ovatkin sitten jo toisia juttuja.

Sori kirjoitus virheistä... en ehtinyt tarkistamaan tekstiä.

PS. Terveisiä Satulle... ja hänen nykyiselle miehelleen.

Rohkaistunut
Hmm... Hyvä kirjoitus Tomppa. Ehkä minäkin uskallaudun kokeilemaan tuolla tavalla miehelleni. Pelottaa vaan, että toinen suuttuu/tykkää huonoa. Olen muutenkin hieman arka kokeilemaan toiselle mitään erikoisia juttuja, just ton suuttumisen pelossa. Ei aivan tarkkaan tiedä mitä toinen sietää ja mitä ei...

Ei sulla olis Tomppa lisää hyviä vinkkejä? :ashamed:

Yhteistyössä