Miehelle "haju"?? (dödö vai mikä lie)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ^vierailija^
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

^vierailija^

Vieras
Huomenta! Pitäis miehelle ostaa jonkinlainen synttärilahja, ja netissä lukee usein että yks lahjaidea on "haju". Onko se sitte dödö vai partavettä vai mitä lie.
Oma mies on jo käyttänyt omansa, ja aattelin että jostain emotionista tai vastaavasta vois ehkä löytyä jotain laadukasta ja hyvänhajuista miesten parhvyymiä?
Mutta, onko mitään vinkkejä teillä naisilla (ja miehillä kans), että mitä kannattais ostaa? Ei mitään superkallista, mutta hyvänhajuista mielellään :D Onko miehet nyt niin tarkkoja siitä että hajusteen pitää olla prikulleen oikeanhajuista, kai riittää että se on sinnepäin?

Että synttärit on persiistä...

Riippuu ihan miehen tyylistä, että mikä tuoksu sopii. Mulla ei ole miestä, mutta kaksi aikuista poikaa löytyy, enkä ole tosi halvalla löytänyt kummallekaan sopivaa tuoksua. Kannattaa vaan mennä itte sniffailemaan kauppaan, kysyä myyjältä apua ja ottaa ne hajustetestiliuskat merkattuina mukaan ja haistella niitä siellä kaupan ulkopuolella myös. Tarttee raikasta ilmaa ja pienen hetken ennen kuin pystyy sanomaan mikä on hyvää.
Unisex tuoksuista Calvin Kleinin One on sellainen mieto, ja sitä käyttää monet naisetkin, ei siis sovi karskimmalle karjulle, kuten ei myöskään Gaultierin Le Male. Bossilla oli joku aika OK tuoksu, nimeä en muista.

MITÄH?!?!? kyllähän nyt MIEHELLE pitää ostaa KIRVES tai VÄHINTÄÄNKIN SIRKKELI lahjaksi .. :D

no ei vaa. mun miehellä on hyvä tuoksu Guccin Guilty..et sitä ainakin suosittelen tuoksuttelee.. mut vaikeehan noita on ostella kyl toiselle, kun sama tuoksu on eri tuoksunen eri ihmisillä viel..

mut vaikeehan noita on ostella kyl toiselle, kun sama tuoksu on eri tuoksunen eri ihmisillä viel..

Näinhän se on! Mutta eikö se ole perinteisesti niin että nainen ostaa miehelleen hajusteet, vai meneekö nykymiehet itse muka hajuvesikauppaan ostamaan noita tököttejä!? Ei tämä minun tapaukseni ainakaan...

Ainiin, ja kirves on jo, enkä sirkkeliä tuolle uskaltais antaa, teloo itsensä niin usein jo leipäveitseen :D

Näinhän se on! Mutta eikö se ole perinteisesti niin että nainen ostaa miehelleen hajusteet, vai meneekö nykymiehet itse muka hajuvesikauppaan ostamaan noita tököttejä!? Ei tämä minun tapaukseni ainakaan...

Ainiin, ja kirves on jo, enkä sirkkeliä tuolle uskaltais antaa, teloo itsensä niin usein jo leipäveitseen :D

äläs nyt :D mun oma karjuni - "pelottavasti tatuoitu",iso,kalju mies - ihan sujuvasti itse ostelee tuoksunsa ja jaksaa niitä testerilappuja haistella kauemmin kuin mun hermo kestäis ikinä.. ja laivalla käydessäänkin tuhlasi suurimmat rahat tuoksuihin :D

Olisko se sitten tylsä idea, että lahjakortti em. kauppaan ja voisitte yhdessä mennä niin mies saisi valita mieleisen tuoksun? samalla sä saisit vinkkiä hänen "tuoksustaan" seuraavaa kertaa varten :) Meinaan tuo totta, että iholla tuoksu muuttuu ja sitä ei voi tietää kokeilematta että miten...

Yhteistyössä