Miehelle 30-vuotis syntymäpäivälahja??(Hjelppa mei!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlingBling
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no omani sai rannekorun, 2pulloa mötörhead punaviiniä ja tatuoinnin
sillä ei ollut mitään erityistä toivetta, muuta kuin mehupuristin ja en oikeasti halunnut sitä ostaa 30v lahjaksi

elämykset jää paremmin mieleen kuin tavarat :) siitä julkaistiin juuri tutkimus, että matkat, kokemukset konsertit tms jää paremmin mieleen ja ilahduttaa enemmän kuin tavara..

itse joskus olen varannut meille konserttiliput ja hotelliyön... sitten olen mennyt itse sinne jo etukäteen ja laittanut miehelle viestivinkkejä... tai sitten olen ajanut sen sinne silmät sidottuina, tai sanonut että ollaan menossa anoppilaan ja yhtäkkiä ollaankin sen lempibändin keikalla ja keikan jälkeen saa riisua mut ihan kaikessa rauhassa.. :)

jos haluat ihan ostaa jonkun tavaran niin harkitsisin jotain mikä jää vähän ees pysyvämmäks.. lehtitilaus ilahduttaa joka viikko, jos se on oikeasti jotain mitä miehesi haluaa lulkea tms... tai kello jossa on kaiverrus, jotkut miehet käyttää myös koruja joihin voi kaivertaa jotain.... ja ite tarjoilen lahjat aina uusissa alusvaatteissa XD

Mä maksoin omalle miehelleni tatuoinnin, kun täytti alkuvuodesta 30. Ollaan puhuttu kuvien ottamisesta muutama vuosi, ja kerroin sen sitten lahjaksi maksavani. Tatuoija tuli meille kotiin, ja mun äiti otti lapsen siks aikaa, ettei opettele sekin jo laitteitten käyttöä. Mies tykkäs, ja mä, kun otin samalla itellenikin kuvan.
Ei sovi kaikille, mutta tolle ainakin kelpas :)

elämykset jää paremmin mieleen kuin tavarat :) siitä julkaistiin juuri tutkimus, että matkat, kokemukset konsertit tms jää paremmin mieleen ja ilahduttaa enemmän kuin tavara..

itse joskus olen varannut meille konserttiliput ja hotelliyön... sitten olen mennyt itse sinne jo etukäteen ja laittanut miehelle viestivinkkejä... tai sitten olen ajanut sen sinne silmät sidottuina, tai sanonut että ollaan menossa anoppilaan ja yhtäkkiä ollaankin sen lempibändin keikalla ja keikan jälkeen saa riisua mut ihan kaikessa rauhassa.. :)

jos haluat ihan ostaa jonkun tavaran niin harkitsisin jotain mikä jää vähän ees pysyvämmäks.. lehtitilaus ilahduttaa joka viikko, jos se on oikeasti jotain mitä miehesi haluaa lulkea tms... tai kello jossa on kaiverrus, jotkut miehet käyttää myös koruja joihin voi kaivertaa jotain.... ja ite tarjoilen lahjat aina uusissa alusvaatteissa XD

Joku lehti vois olla aika hyvä lahja. Kiitti vinkistä!

Mehupuristin, hih :) Minun mies ei pidä koruja eikä kyllä tatskaakaan ota..Punkuista kyllä tykkää, mut en minä alkoholia lahjaksi halua antaa :D Muita??

joo toi mun mies on suht hankala noiden lahjojen kanssa.
nyt ei sitten olekkaan enää mitään mitä vois ostaa lahjaks, paitsi se mehupuristin :Dolen ostanut sille kaulakorun ja kellon, sekä nyt rannekorun (siinä onkin sitten ne korut mitä se käyttää..)

Mä suosin henkilökohtaisempia lahjoja ihmiselle, joka on mulle tärkeä. En kyllä tiedä osaisko mies arvostaa esimerkiksi valokuvakansiota, jossa olis kuvia miehen elämän tähtihetkistä tai kivoista hetkistä ja keräisit siihen kuvia, kommentteja ja tarinoita miehen sukulaisilta tai kavereilta.
Naiset ainakin tykkää tuollaisesta, itse sain vastaavan lahjaksi kun täytin 40 ja se on mun mielestä ihan huippujuttu.

Yhteistyössä