Miehelläni tänään pitkä palaveri ja ryyppäjäiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kehityskeskustelupalaveri ja sit illalla niiden päälle ryyppäjäiset.Tiesin että on mentävä mutta kun tuo päivällä auton kotio ja tulee illalla tai yöllä taksilla niin en tykkää kun ryyppää.Meillä 6kk vauva joka tekee kai hampaita itkee,kiukuttelee aivan kamala ja viime yökin meni kun heräsi itkemään.En tykkää kun mä joudun koko pitkän päivän olemaan kotona vauvan kanssa kun mul ei autoa.Sukulaisia ja ystäviä ei ole.Ajqattelin että jos tulee illalla tosi myöhään niin haen eroa ja saa jäädä kaksin tuon kitisevän lapsen kanssa sitten saan minäkin mennä.Nyt joudun aina olemaan kotona ja keskustelut ei auta kun ei hoida vauvaa että pääsisin bilettämään

etkö tiennyt kun äitiksi ryhtyy pitäs olla valmis luopumaan biletyksestä?? siis ainakin vähäksi aikaa ite katson nyt haluanko bilettää vai ruveta rauhottuu kotona olemiseen ja vauva suunnitelmiin...

Käykö miehesi useinkin näissä "palavereissa",jos ei niin en mä nyt yhden reissun takia sentään eroa ottaisi :o
Toki ymmärrän,että sua ärsyttää,mutta etköhän säkin kohta viihteelle pääse =)

No ehkä korkeintaan 3krt vuodessa mut kun se ei hoida koskaan vauvaa että mä pääsisin mihinkään.On korvikevauva eli voisi hoitaa ja sit kurja mun sen itkua yksin 14-18 tuntia kuunnella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen kun en itse pääse minnekkään aina kotona lapsen kitinää ja itkua kuuntelemassa.

:hug:
Niin, välillä elämä vauvan/pikkulapsen kanssa on ankeaa ja joskus sitä ikävöi muutakin actionia elämäänsä.
Ymmärrän sinua ihan täysin.

Nyt meidän kuopus on yli 1-vuotias, niin nyt minullakin on mahdollisuus lähteä kun tuo ei ihan niin vaativa ole kuin silloin vauvana.

Tsemppiä! Kyllä se sinunkin vuoro vielä tulee!

P.S. Älä nyt kuitenkaan tee mitään hätiköityjä eropäätöksiä. Olet väsynyt, tarvitset lepoa.
Hommaa vaikka babysitteri joillekin päiville, niin voit sillä aikaa vaikka itse nukkua tjt. =)

väsyneenä kaikki tunteet tulevat voimakkaimpina esille. itse kasvatin vanhimman tyttäreni nyt jo 22 yksin ja kun hän oli pieni istuin lapsi sylissä sohvalla ja ajattelin että "voi kun kasvaisit nopeasti että minäkin johonkin pääsisin" kun hän oli 14 istuin taas sohvalla ja hän oli nuorten menoissa ja kavereillaan ajattelin että "voi kun olisit vielä pieni ettei minun tarvitsisi täällä yksin istua"

Tiedän nämä kaikki asiat mutta miehet pääsevät aina niin helpolla.Helppo aina sanoa miehenikin että jaksa vaan kun itse saa joskus pitää hauskaa.Sanoin illalla että olen tosi väsynyt eikä mua kotiäidin hommat kiinnosta sanoi ettei se asia kiinnosta häntä pätkänkään vertaa.Tiedän että isoja ongelmia kun häneltä työt loppuvat,haettava uusi työpaikka yms.mutta on mullakin murheeni.

Tiedän nämä kaikki asiat mutta miehet pääsevät aina niin helpolla.Helppo aina sanoa miehenikin että jaksa vaan kun itse saa joskus pitää hauskaa.Sanoin illalla että olen tosi väsynyt eikä mua kotiäidin hommat kiinnosta sanoi ettei se asia kiinnosta häntä pätkänkään vertaa.Tiedän että isoja ongelmia kun häneltä työt loppuvat,haettava uusi työpaikka yms.mutta on mullakin murheeni.

Teillä sitä osataan kannustaa toista, huh huh! Työt loppuu mieheltä ja sinä vaan urputat päivästä toiseen.
Työttömänähän miehesi on kotona, mene töihin ja anna hänen hoitaa vauvaa.

Kun mies ehdottomasti halusi lapsen ja mä jo kohta liian vanha saamaan lapsia.

Ja miehesi on se akateeminen :D Mihin se mummo on kadonnut joka hoisi lasta sun kurssin ajan.

Tää on taas kerran ihan puppua koko juttu!

ajatus kuulostaa tutulta. Olen miettinyt itse samoin, tosin kyse ei ole kerta käynnistä joskus jossain vaan meillä kyllä ihan joka vkl tuo meininki. Autotta oon tässä ollut kohta 4 vko, kyllä rupee tympii pikkuhiljaa tää kotona oleminen. Ja meillä 4 kk valvottaa 4-6 kertaa yössä. Mutta en ole eroa hakenut ja tuskin haenkaan. NO ehkä mullla ei oo enää voimia muuttaakaa..

juuri näin, siis heillähän on oikeus jatkaa normi elämäänsä vaikka tupa ois täynnä kakaroita. Äitien sentään pitää lopettaa kaikki harrastuksensa ja menonsa ja tyytyä että päivän kohokohdat löytyy siitä jos pienin kakkaa eikä kärsi ummetuksesta.

Jaa,se on taas tää sama ap joka harva se aamu valittaa ja mikään ehdotus ei kelpaa:D Ei tuolaisella asenteella kyllä pitkälle pötkitä ja ihme jos vituttaa ja ahdistaa kun on noin negatiivinen ajattelumaailma :headwall:

Yhteistyössä