Miehelläni persoonallisuushäiriö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylläpä taas ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kylläpä taas ahdistaa

Vieras
Minä kävin tänään jakamassa työntekijöille joululahjat, kuten oltiin sovittu. Oli ollut puhetta, että mieheni kiittäisi työntekijöitä kuluneesta vuodesta yms., mutta tämä ilmoitti minulle koko porukan kuullen, ettei hänellä ole kuulema ollut aikomustakaan puhua mitään. Kysyin, että olinko sitten nähnyt unta siitä, että hän sanoi pitävänsä puheen. Mieheni siinä edelleen kaikkien kuullen kysyi oikein veemäiseen sävyyn, että haluanko hänen kertovan kaikille, mitä unia oikeasti näen. Se ei ollut mitään huumoria vaan ihan oikea nolausyritys. Kokosin siinä nolostuneena itseni ja ilmoitin, etten tiedä, mitä hän tarkoittaa ja kiitin työntekijöitä itse ja toivotin hyvät joulut.

Kummallista tästä mieheni käytöksestä tekee se, että just eilisiltana hän kertoi, kuinka paljon minua arvostaa ja rakastaa ja kuinka hyvä nainen minä olen... Ööööh, siis täh?

Onkohan miwhwlläni jokin persoonallisuushäiriö, siis ihan oikeasti? Ei ole nimittäin ensimmäinen kerta, kun se koettaa nolata minua muiden edessä, kun taas puhuu muuta ja on kahden kesken ihan toisenlainen. En usko sen minua mitenkään häpeävänkään, sillä olen ihan kivannäköinen ja fiksukin...

Olisiko sinulla mitään ajatusta herännyt, että mitä ihmettä tämä tällainen käytös oikein on? Itseltään en ole vielä päässyt kysymään.

Yhteistyössä