miehelläni haluttaa koko ajan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei haluja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei haluja

Vieras
Mun mies on tollanen seksikone,haluaa seksiä koko ajan, minulla taas ei ole haluja lainkaan,onko jollain toisella asiat samoin ? kyllähän seksi on ihanaa mutta kun ei vain haluta niin ei haluta, pitäsköhän kokeilla jotain eri asentoja ja juttuja sen kans että jos löytäiski jostain halut taas takas.

Tasan ei käy... Meillä on vähä toisin päin, saa vongata seksiä, harvoin sitä kuitenkaan saa... kokeile ihmeessä jos ei hirveesti ahdista, jos se siitä piristyis. Käytätkö ehkäisyä? Jotku pillerit ainaki mulla on vaikuttanu haluttomuutta lisäävästi... Tsemppiä!

Koeta ensin löytää syy omaan halujesi vähenemiseen, voi olla nuo pillerit tai jokin aivan muu asia joka mieltäsi vaivaa?

Seksissä on kuitenkin hieman niin että mitä enemmän sitä harrastaa, sitä enemmän sitä tekee mieli, jos taas tulee pidempää taukoa niin tarvekin vähenee.

Koettakaa jotain pientä piristystä, vaikka juuri noista asennoista tai muista leikeistä jne. kuitenkin siten että sinulla on rento ja hyvä fiilis, ettei tule väkisin yrittämisen tunnetta, eli hieman varoen kuitenkin etteivät fiilikset pääse karkaamaan entistä kauemmas..

Ehkä kuitenkin ihan aluksi olisi parempi turvautua sinulle tuttuun ja turvalliseen jotta saat hieman itseäsi ja seksuaalisuuttasi heräteltyä ja sitten vasta voimistaa haluja lisää tuolla vaihtelulla ja leikeillä, kun tunnet itsesi valmiiksi ja halukkaaksi niihin.
Toki jos sinulla on jo sellainen tunne että haluaisit kokeilla/tekisi mielesi jotakin uutta niin silloin suoraan sinne. Paljon riippuu minusta siitä kuinka itse asian koet ja millaiset omat fiiliksesi ovat.

Tsemppiä täältäkin. :hug:

Hormooniehkäisy vei multa halut, ku paikat kuivu täysin ja liukasteista huolimatta kävi kipeetä. Nyt kun ollaan yritetty laittaa baby alulle ja ehkäisy on jätetty niin johan seksi luistaa ja himot hyrrää, grrr!! =)

Meillä oli ex miehen kans sama juttu.... se olis halunnu koko ajan.... kolme neljä kertaa päivässä... se koko ajan vonku sitä seksiä, no riitahan siitä saatiin kun en minä monta kertaa päivässä halunnu. no halut meni kokonaan, ihan sen jatkuvan painostuksen takia. Mua kävi jo koko seksi ahdistamaan.

Nyt nykysen miehen kans seksi on taas kivaa, mies ottaa minutkin huomioon. eikä painosta. meillä sattuu halut kohdalleen.

Painostaako miehes sinua..? jospa se onkin se syy...

Alkuperäinen kirjoittaja himotus:
Hormooniehkäisy vei multa halut, ku paikat kuivu täysin ja liukasteista huolimatta kävi kipeetä. Nyt kun ollaan yritetty laittaa baby alulle ja ehkäisy on jätetty niin johan seksi luistaa ja himot hyrrää, grrr!! =)

Ihan sama juttu mulla, ja kun ties et joka kerta sattuu niin ei huvittanu sitäkään vähää. Mut nyt kun pillerit on jätetty pois, (niitä en enää ikinä halua syödä) niin johan alko seksikin tuntuu mukavalta eikä satu enää.

Yhteistyössä