"Tinja"
Miehelle tuli kiire lähteä viemään poikaa jalkapallopeliin ja jätti siis koneensa auki, jossa FB:kin auki. Siinä oli myös auki viestiketju, jossa oli ihan selvästi poistettu paljon viestejä. (Ok ok..luin sen salaa..). Siis suurin osa viesteistä oli poistettu. Huomasin sen siitä, että mies ja vastapuoli oli esim. selvästi vastannut johonkin asiaan, mutta kysymys/asia poistettu jne..
Keskustelu oli pääosin sellaista small talkia, mutta siellä oli muutama kohta, jotka TODELLA vaivaavat minua.. Mies oli siis jutellut jonkun naisen kanssa.
muutamassa kohtaa kohtaa nainen mm. sanoo
"Jep, mutta sullahan onkin hyvä tyylitaju "
"Yritäs nyt päästä sitten sinne vauhtiajoihin katsoon cheekiä " Mun mies ei TODELLAKAAN tykkää cheekistä?"
Yhdessä kohtaa mies on vastannut naiselle
"Senkin kaunotar "
Katsoin tuon naisen profiilia ja hän on syntynyt 1987 ja asuu 70-80km päässä meistä...
Mun mies on siis syntynyt -73...
Keskustelu oli pääosin sellaista small talkia, mutta siellä oli muutama kohta, jotka TODELLA vaivaavat minua.. Mies oli siis jutellut jonkun naisen kanssa.
muutamassa kohtaa kohtaa nainen mm. sanoo
"Jep, mutta sullahan onkin hyvä tyylitaju "
"Yritäs nyt päästä sitten sinne vauhtiajoihin katsoon cheekiä " Mun mies ei TODELLAKAAN tykkää cheekistä?"
Yhdessä kohtaa mies on vastannut naiselle
"Senkin kaunotar "
Katsoin tuon naisen profiilia ja hän on syntynyt 1987 ja asuu 70-80km päässä meistä...
Mun mies on siis syntynyt -73...