Miehellä paksu kultainen kaulaketju

  • Viestiketjun aloittaja Elvistelyäkö
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nehän niitä haukkuu joilla ei sellaseen ole varaa. Mainittakoon, että niiden arvo pyörii tuola useamman kuukausipalkan luokassa. Itse pidän ihan ylpeydellä ;)
Ai, sellaisen tarkoitus on siis viestittää, että massia on? Aina vaan mauttomammaksi menee. Jos on pakko varallisuuttaan esitellä, niin kallis kello on siihen hommaan parempi. Ei ole välitön turn off kuten epämiehekäs kultakillutin kaulassa.
 
vierailija
Kylläpä sain makeat naurut, kun mieheni kanssa haettiin netistä kultaketjujen malleja ja hintoja, ja tällainen keskustelu osui silmään. Hänelle sitä siis... Ja olinhan todennut, että liian massiivinen sen ei pidä olla tai on mauton. Muuten mielestäni laadukas ja tyylikäs, ajaton. Vielä kun saisi jotain "reilunkaupan kultaa", kohtuullisesta lisämaksusta ;) Onhan nuo niin kalliita, että on tärkeä vertailla hintoja ja laatuja, pitoisuutta, pituutta ja painoa sekä katsoa yksityiskohtia.
Joo, enpä ole itsekään minkään nuorisomuodin, räpin tai havaijipappojen perään. Homahtavaa tai yliprameaa ei myöskään saa olla. Mutta kaikkihan on kantajasta kiinni! Mikä hänelle sopii, mikä hänellä näyttää hyvältä ja millä asenteella sitä käyttää. Turha syyttää kultaketjuja ihmisten prameilusta tai typeryydestä :) Onneksi hänellä on myös mootoripyörä ja hyvin vahvasti hetero myös... ;)
 
Mulla oli joskus muinoin esimiehenä jannu, jolla oli paksuja kultaisia kaulaketjuja, ranneketjuja ja useampi iso kultasormus. Tää vesseli oli joskus ollut rauhanturvaajana jossain jumalan selän takana ja luuli olevansa vastaus työpaikan nuorten naisten märkiin päiväuniin.

No ei ollu ei.
 
vierailija
Komeetahan se on kun miehellä on paksu kultaketju kaulassa ja ne ovat kalliitakin, eli mies on ollut tai on varakas, olisi minunkin aikoinaan pitännyt katsoa ensin miehen kaulaa ennen kuin naimisiin menin, eli sain vähemmän rahattoman miehen itselleni. Miehet saavat ketjunsa kantaa vaikka kumarassa minun puolesta. ☺
 
Erikoista että joku kultaketju voi kertoa ihmisestä niin paljon, jopa kaiken.o_O

Omasta mielestäni nämä kultaketjun kantajan leimaavat kirjoittelijat kertovat kyllä itsestään huomattavasti enemmän.:unsure:
 

Yhteistyössä