Miehellä on kuulemma sitoutumiskammo eikä halua naimisiin

• Viestiketjun aloittaja Yuka
  • Ensimmäinen viesti
Yuka
Voi että kun mua ottaa päähän että aina pitää tehdä niin kuin mies haluaa. Mä muutin miehen paikkakunnalle, ku mies ei missään nimessä halunnut asua mun paikkakunnalla.

Tekis mieli sanoa miehelle, että mulle on tullut seksikammo.

"juupe"
sitoutumiskammo...aika ikävää..jos toinen haluaakin sitoutua, toinen ei..itse en haluaisi muuttaa miehen perässä pedin väliaikaiseksi lämmittäjäksi jos hän ei haluaisikaan edes sitoutua. tsemppiä. kannattaa olla rohkea ja ehkä siirtyä eteenpäin?

tuota
Onko miehes itse ehjästä kodista? Tunnen useamnan miehen, joilla ollut riitelevät vanhemmat ja vielä riitaisampi ero. Nämä miehet eivät ole halunneet naimisiin. Elävät kyllä onnellisina pitkissä suhteissa ja ovat loistavia isejä, mutta naimisiin eivät aio. Sun pitää miettiä miten tärkeä avioliitto sulle on ja toimia sen mukaan.

"Jäämies"
[QUOTE="Aapee";27379328]Hän haluaa kyllä olla kanssani aina, mutta ei halua naimisiin. Ei osannut sanoa selvää syytä miksei halua[/QUOTE]

Hän haluaa jättää takaoven auki niin voi hankalassa paikassa paeta paikalta. Ei halunnut sanoa syytä miksei halua.

Noin nyt se on korjattu.

"viivi"
no enpä tiedä, voi olla että hän tosiaan haluaa olla kanssasi ilman mitään seremonioita. mutta ennemmin uskon, että hän ei halua tiukan paikan tullen sittenkään olla yhdessä.

Yhteistyössä