pate
Jokamies ihmetteli kovasti tätä naiseksi pukeutumista.
Tämä meidän kaltaisten miesten naisten vaatteisiin pukeutuminen taitaa vaivata joitakin miehiä, vaikka heille meidän pukeutuminen ei ole millään lailla vaaraksi, niin kuin ei heidänkään omat harrastukset meille.
Onkohan heillä jonkinlainen pelko että heidän miehisyytensä kärsii siitä.
Joku kysyi tällä palstalla, että saako siitä kiksejä, niin voin sanoa että saan. Minä todella nautin suunnattomasti siitä että voin pukeutua ja laittautua naiseksi .
Minulla ei ole moneen vuoteen ollut vakituista naispuolista seurustelukumppania, enkä ole sellaista enää niin kovasti kaivannutkaan, kun olen löytänyt itsestäni tämän naisellisen puolen. Nyt voin itse laittautua niin seksikkääksi naiseksi kuin haluan. Minusta on tosi mahtavaa ja kiihottavaa pukeutua juuri sellaisiin naisten asuihin joista pidän ja huomata peilistä että siellä se ihailemani seksikäs nainen katselee juuri minua.
Tämä voi kuulostaa ulkopuolisesta hullulta, mutta minä nautin tällaisesta elämästäni.
Tätä naiseksi pukeutumista ja sen viehätystä ei voi asiaa harrastamattomalle tyhjentävästi selittää.
Jo heti alusasuihin pukeutuessa tuntuu tosi hyvältä ja kun saa yllensä sopivasti puristavan korsetin ja nailonsukat jalkaan jo silloin alkaa tuntumaan tosi kiihottavalta.
Käytän yleensä tiukasti istuvia mekkoja ja hameita joiden helman pituus on polven yläpuolella. Vaikka kaikki
nämä naisten asut tuntuvat minusta ihanilta, niin kaiken tämän kruunaa korkeakorkoiset kengät, joita minulta
jo löytyy muutamia pareja, avokkaita ja sandaaleja. Pituudestani huolimatta olen hankkinut näitä korkkareita sillä ne antavat säärilleni vielä upeamman ryhdin. Upeita sääriäni on jopa kerran yksi mies kehunut, joka on
tähän mennessä ainoa joka on minut nähnyt naisena. Vaikka en julkisesti ulkona liikukaan, jouduin sattumalta hänen yllättämäksi taloyhtiössämme. Onneksi hän oli erittäin ymmärtävä ihminen.
Niin tästä naiseksi laittautumisestani meinasi jäädä pois kokonaan tämä meikkauspuoli, jota vielä haluaisin kehittää. Olen hankkinut postimyynnin kautta meikkitarvikkeita ja yrittänyt imeä kaiken tiedon naistenlehdistä, mutta vielä haluan oppia paljon lisää. Ihmettelen kuitenkin miten saan vaalealla peruukilla ja tällä vaatimattomalla meikkaustaidolla itsestäni ihan siedettävän näköisen naisen.
Kun kaiken vaivannäön jälkeen katselen itseäni peilistä, minulle tulee tunne, että olen jopa ylpeä siitä mitä olen saanut aikaan.
Pukeutuneena ja laittautumalla mahdollisimman täydelliseksi naiseksi kiihotun siinä määrin, että monesti tulee mieleen olisiko minulla mahdollisuus tavata mies, joka on kiinnostunut minunlaisesta naisesta. Olisihan jonkun miehen minua kohtaan osoittama mielenkiinto naiseuteni huipennus, ehkä juuri sitä ainakin salaisesti kaipaankin. Pystyisinkö olemaan hänelle sellainen nainen kuin hän haluaisi, sitä en pysty näin etukäteen itsekkään sanomaan.
Viimeksi muokattu: