Miehellä vielä tunteita minua kohtaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "avokki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"avokki"

Vieras
Ollaan erottu, asutaan viel yhdessä, kämppää ei ole löytynyt. Mutta joka yö se tulee kummiskin samaan sängyyn nukkuu. Ei kylläkään käpälöi mutta kiinni tulee kummiskin.

Käy panonsa luona kerran vkossa, on yötä siellä.

Onko viel tunteita mua kohtaan vai mikä on?
Pitääkö hätävarana, ei ole seksiä meillä enään.

Miksi hitossa sä päästät sen sänkyysi nukkumaan jos sillä on toinen panokaveri??? Jos tuollainen on tilanne, niin totta kai pitää sua hätävarana. Miksei se muuta uuden panonsa luo, kai sillä olis sängyssään tuollaiselle röhnäkkeelle tilaa?

Sitä että tilanne voi vielä muuttua ja sinullakin on tunteita miestäs kohtaan vielä selvästi, miehesi ei olekaan niin varma että lähtisi toisen luo sinun tyköä vai miksi se ei asu siellä toisen tykönä, mistä tiedät että se käy panemassa sitä toista naista, oletko nähnyt?

Kerrankin joku vastaa järkevästi, eikä heti vittuile asiasta. On panonsa luona vaan yhden yön ja mahdollisuus olisi olla koko ajan, joka yö mutta tulee minun viereen nukkuu.

Katsotaan miten tilanne kehittyy, hiipuuko tämä panosuhde vai mieidän suhde kokonaan?

Alkuperäinen kirjoittaja älä hätäile;23408846:
Sitä että tilanne voi vielä muuttua ja sinullakin on tunteita miestäs kohtaan vielä selvästi, miehesi ei olekaan niin varma että lähtisi toisen luo sinun tyköä vai miksi se ei asu siellä toisen tykönä, mistä tiedät että se käy panemassa sitä toista naista, oletko nähnyt?

Kerrankin joku vastaa järkevästi, eikä heti vittuile asiasta. On panonsa luona vaan yhden yön ja mahdollisuus olisi olla koko ajan, joka yö mutta tulee minun viereen nukkuu.

Katsotaan miten tilanne kehittyy, hiipuuko tämä panosuhde vai meidän suhde kokonaan?

Alkuperäinen kirjoittaja älä hätäile;23408846:

Alkuperäinen kirjoittaja avokki kiittää;23408906:

Katsotaan miten tilanne kehittyy, hiipuuko tämä panosuhde vai meidän suhde kokonaan?

Ai olet valmis odottamaan miten tilanne kehittyy? Ja miksi kutsut itseäs vielä avokiksi, jos ukkos kanssa olette eronneet? Olet kyllä aika reppana tapaus. Heitä se sonni pellolle jo, ihan oikeesti.

Siis ottaisit miehen takaisin?

Sehän jatkaa tuolla tyylillä niin kauan kuin kumpikin nainen siihen alistuu. Mikäs miehelle tuon mukavampaa. Rusinat pullasta molemmissa paikoissa...

[QUOTE="Lilii lisänimetön";23409002]Siis ottaisit miehen takaisin?

Sehän jatkaa tuolla tyylillä niin kauan kuin kumpikin nainen siihen alistuu. Mikäs miehelle tuon mukavampaa. Rusinat pullasta molemmissa paikoissa...[/QUOTE]

Näin minäkin sen ajattelisin. Jos panosuhde loppuu, niin hommaa kuitenkin pian toisen panosuhteen. Sinähän tunnut sen hyväksyvän.

Nehän tekee just niinku niiden antaa tehdä.. :( Jos et päästä enää sänkyys, et anna läheisyyttä/ruokaa/pyykkää vaatetta jne ni varmaan muuttais hyvinki pian pois.
Surullinen tilanne, mut ymmärrän et ku on viel tunteita (sulla siis) sitä haluu uskoo et kaikki menee parempaan ja se toinen jää ja te jatkatte onnellisempina ku koskaan.. Harmillista et se tuskin koskaan niin menee.
Tiedät mitä tehdä. Se sattuu aikansa mut sen jälkeen elämä on paljon ihanampaa :) Tsemppiä.

Uusimmat

Yhteistyössä