Miehellä vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Meil on 5v lapsi ja puolivuotias vauva ja mies on alkanut puhua että haluais kolmannen lapsen heti perään. Ite en halua heti perään uutta vauvaa kun en usko että ihan niin pienellä ikäerolla jaksaisin, varsinkin kun tiedän että hirveä raskauspahoinvointi tulee niin kuinka jaksaisin hoitaa pienempää ja synnytyskivutkaan ei ole vielä niin unohtunut että haluaisin heti sinne uudestaan. Ite ajattelin että jos vuoden päästä alkais kolmatta yrittämään. Nyt vauva herättää ja syö vielä monta kertaa yössä tissiä joten yöunetkin on mitä on vaikka siinä vieressä nukkuukin niin silti väsyttää päivisin. Vaikka tosi kiva että mies haluaa lisää lapsia mut ite tiedän et vielä en ole valmis =)

Mun miehellä on krooninen vauvakuume. Se haluais suurperheen ja mahdollisimman pienillä ikäeroilla. Itse nyt ajattelin opinnot tässä käydä loppuun ja hakeutua vielä työelämäänki ennen toista lasta. Ja kolmea lasta riittäisi minulle aivan mainiosti..

No sulla on lapsirakas mies, mutta eihän se vauvan saanti ole miehelle samanlainen rasitus fyysisesti kuin meille naisille. Jos on kaksi vaippaikäistä niin on se välillä aika raskasta, toisaalta onhan niistä sitten isompana kovasti seuraakin toisilleen.

Itseasiassa on sanonut että haluais jäädä muutamaksi kuukaudeksi kotiin lasten kanssa, se ei kyllä tosiaan tiedä kuinka rankkaa ja kiireistä lasten kanssa kotona on että olis ihan hyväkin nii sit tietäis. Mut pikkasen myöhemmin kun vauva on vanhempi,nyt on vielä niin kiinni minussa etten kauheen kauaa voi pois olla, ei juo pullosta eikä nokkamukista vaikka ollaan monta kertaa kokeiltu.

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
helppo testi miehes vauvakuumeelle, kysäses jääkö se vanhempainvapaalle?

Mun mies olisi valmis koti-isäksi. Ainoa vaan, ettei voi raukka synnyttää ja imettää.

sä oot löytänyt helmen

Tiedän :heart: Tosin joskus se helmi piilee siellä simpukan sisällä :whistle:

Yhteistyössä