Miehellä on ollut puoli vuotta toinen nainen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Sama vika Rahikaisella... sillä erotuksella, että meidän kuopus on kaksiviikkoinen

siis sun ukko on pettäny sua koko raskauden ajan? kai olet käyny mahdolliset taudit testauttamassa?

Jaa niin, saanko omalääkärin kautta nuo hoidettua? Vai labraan vaan vai kuinka?

Alkuperäinen kirjoittaja Puhukaa:
Ei, auta muu kuin selvittää asiat. Parisuhdeterapeutti on hyvä apu, koska kahdenkesken voi mennä vain riitelyksi eikä asiat oikeasti selviä.
Mitä sinä haluat, mitä puolisosi haluaa. Erota vai jatkaa. Miksi tähän on tultu ja miten eteenpäin.
teillä on yhteinen lapsi, joten keskenään on toimeen jotenkin aina tultava, jotta lapsella olisi mahd. hyvät eväät elämään.
Olen pahoillani. Varmasti tunnet nyt paljon erilaisia tuntemuksia olethan tullut petetyksi. Tyhmä et kuitenkaan missään nimessä ole! Tunnemylläkässä ei kannata tehdä suuria ratkaisuja.
Voi selvitä. Olen selvinnyt, nyt hyvä suhde, mutta vaati paljon työtä, uskoa ja voimia!
Voimia tulevaan!

Samaa mieltä, että parisuhdeterapetille vaikka. Ei kannata kuitenkaan noin pitkän liiton jälkeen luovuttaa heti. Meillä vaan exä ei halunnut lähteä terapeutille selvittelemään asioita ja ero oli lopulta lopputulos :/

Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:
Alkuperäinen kirjoittaja Puhukaa:
Ei, auta muu kuin selvittää asiat. Parisuhdeterapeutti on hyvä apu, koska kahdenkesken voi mennä vain riitelyksi eikä asiat oikeasti selviä.
Mitä sinä haluat, mitä puolisosi haluaa. Erota vai jatkaa. Miksi tähän on tultu ja miten eteenpäin.
teillä on yhteinen lapsi, joten keskenään on toimeen jotenkin aina tultava, jotta lapsella olisi mahd. hyvät eväät elämään.
Olen pahoillani. Varmasti tunnet nyt paljon erilaisia tuntemuksia olethan tullut petetyksi. Tyhmä et kuitenkaan missään nimessä ole! Tunnemylläkässä ei kannata tehdä suuria ratkaisuja.
Voi selvitä. Olen selvinnyt, nyt hyvä suhde, mutta vaati paljon työtä, uskoa ja voimia!
Voimia tulevaan!

Samaa mieltä, että parisuhdeterapetille vaikka. Ei kannata kuitenkaan noin pitkän liiton jälkeen luovuttaa heti. Meillä vaan exä ei halunnut lähteä terapeutille selvittelemään asioita ja ero oli lopulta lopputulos :/

Mutta. Kun mulla ei löydy minkäänlaista halua lähteä sinne, ei minkäännäköistä halua jatkaa. En ikinä enään pysty siihen luottamaan. Ja en halua elää valheessa enään päivääkään.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
Mutta. Kun mulla ei löydy minkäänlaista halua lähteä sinne, ei minkäännäköistä halua jatkaa. En ikinä enään pysty siihen luottamaan. Ja en halua elää valheessa enään päivääkään.

no jos puoli vuotta valehdellaan päin naamaa niin ei edes kyllä tartte haluta

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Sama vika Rahikaisella... sillä erotuksella, että meidän kuopus on kaksiviikkoinen

siis sun ukko on pettäny sua koko raskauden ajan? kai olet käyny mahdolliset taudit testauttamassa?

Jaa niin, saanko omalääkärin kautta nuo hoidettua? Vai labraan vaan vai kuinka?

hoidettua kun varaat eka lääkärin ja sieltä saat lähetteen labraan..jotenkin näin.

Mulla käynyt niin että pojan ollessa 1,5 v selvisi kun sain sukupuolitaudin että mieheni oli harrastanut yhden yön panoja satunnaisesti, alkanut ollessani raskaana. Menin sitten täysin shokissa ja raivoissanikin lääkäriin jolle vuodatin ja vaadin kaikki mahd. testit itselle ja lapselle. Lääkäri onnistui mut rauhoittamaan että katsotaan eka mun omat testit että ei kovin todennäköistä että lapsi saanut mitään ennen syntymää. Näin tehtiin.

AP; ymmärrän täysin tuon kun mietit että onko kaikki ollut turhaa ja valetta. Siinä tulee sellainen hullu tunne että onko mitään onnellista elämää, suhdetta, perhettä oikeasti ollut olemassakaan kun vaan oman pään sisällä?! Että se kaikki oli vaan omaa kuvitelmaa; olet itse elänyt sitä elämää ja ollut onnellinenkin tietämättä että olet ainoana tässä oikeasti mukana ja tosiaan kaikki on valetta. Ikinä ei myöskään pysty ymmärtämään miksi kukaan haluaa perheen hajottaa näin loukkaavasti. Itsellä myöskin tuli kirkkaana heti mieleen ettei mitään mahdollisuutta ole enää jatkaa.

Uusimmat

Yhteistyössä