Miehellä on koko ajan uusia fetissejä..kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Mitäpä jos se miesrukka rakastaa ja kiihottuu naisestaan isoine peppuineen ja värkkeineen kaikkineen?Mikä siinä on niin pahaa, että miesparka pitää täällä sen takia lynkata? =)

Jos se miesrukka rakastaa vaimoaan niin kovasti, niin se ymmärtää että 5 viikkoa sukupuolielinten leikkaamisen jälkeen vaimo ei välttämättä halua seksiä saati sitten esitellä niitä sukupuolielimiään. Vaikka ne olisivat miehen mielestä kuinka ihanat.

Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
Mitäpä jos se miesrukka rakastaa ja kiihottuu naisestaan isoine peppuineen ja värkkeineen kaikkineen?Mikä siinä on niin pahaa, että miesparka pitää täällä sen takia lynkata? =)

No... öö luiksä ollenkaan? Mun mielestä kuulostaa vaativalta, itsensä miellyttäjältä.

Kauheaa :( Toivottavasti meille ei käy koskaan noin. En tiedä mitä tekisin vastaavassa tilanteessa.. Toisaalta jos sanoisin, että oksettavia nuo sun fetissis, niin tiedän ettei enempää kertoisi. Ehkä olisin hiljaa ja odottaisin että mitä kaikkea ilettävyyksiä sieltä vielä tulisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauheaa :( Toivottavasti meille ei käy koskaan noin. En tiedä mitä tekisin vastaavassa tilanteessa.. Toisaalta jos sanoisin, että oksettavia nuo sun fetissis, niin tiedän ettei enempää kertoisi. Ehkä olisin hiljaa ja odottaisin että mitä kaikkea ilettävyyksiä sieltä vielä tulisi.

Voishan sen miehen aina myyä sirkukseen. =)

Aattele jos se vaikka haluaisi sun ottavan suihin!! :x

Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:

Suihinotot yms. normaaliudet ok, ja se jos pitää jotain juttua, esim. naistensaappaita seksikkäinä MUTTA fetissinä siis ymmärsin (olenkohan ymmärtänyt väärin) että hän tarvitsee kiihottuakseen ne saappaat.. Tai ainakin pakko ajatella niitä seksin aikana. Oman mieheni kanssa olemme kokeilleet jos jonkinmoista, mutta jos alkaisi vaatimaan että minun PITÄÄ tehdä noin ja näin ja pukeutua näin, niin en kokisi oloani miellyttäväksi. Meillä erittäin miellyttävä ja tasa-arvoinen seksielämä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:

Suihinotot yms. normaaliudet ok, ja se jos pitää jotain juttua, esim. naistensaappaita seksikkäinä MUTTA fetissinä siis ymmärsin (olenkohan ymmärtänyt väärin) että hän tarvitsee kiihottuakseen ne saappaat.. Tai ainakin pakko ajatella niitä seksin aikana. Oman mieheni kanssa olemme kokeilleet jos jonkinmoista, mutta jos alkaisi vaatimaan että minun PITÄÄ tehdä noin ja näin ja pukeutua näin, niin en kokisi oloani miellyttäväksi. Meillä erittäin miellyttävä ja tasa-arvoinen seksielämä.

Fetissi on sairausmääritelmien mukaan juuri sitä että ei saa nautintoa ilman ko. objektia. Mutta puhekielessä tarkoittaa yleensä sitä, että ihminen kiihottuu erityisesti tietystä objektista. Luulen, että ap tarkoitti jälkimmäistä.

Miusta tuo on todella paljon vaadittu, kun noin vähän aikaa synnytyksestäkin! Miulla ei onnistunut ees seksin ajattelu vielä tuossa vaiheessa ja mies ymmärsi sen.

Meillä oli ennen vilkas seksielämä, siis ennen loppuraskautta ja vauvan syntymää. vauva on terve ja helppo, enkä muuten ole masentunut tms., mutta ensinnäkin imetän koko ajan jne., alapää ei vielä toipunut (ei ole edes jälkitarkastusta ollut vielä, epparihaava kiristää jne.. ) . ei mies noin vaativa / komentava ole ennen ollut, eikä se ole ennen avautunut fetisseistään. en itse asiassa ymmärrä mikä sille on tullut. välillä mies on mulle muutenkin töykeä, tiuskii jne..

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Meillä oli ennen vilkas seksielämä, siis ennen loppuraskautta ja vauvan syntymää. vauva on terve ja helppo, enkä muuten ole masentunut tms., mutta ensinnäkin imetän koko ajan jne., alapää ei vielä toipunut (ei ole edes jälkitarkastusta ollut vielä, epparihaava kiristää jne.. ) . ei mies noin vaativa / komentava ole ennen ollut, eikä se ole ennen avautunut fetisseistään. en itse asiassa ymmärrä mikä sille on tullut. välillä mies on mulle muutenkin töykeä, tiuskii jne..

:( Mie muistan millaista se oli, kun lapsi oli ihan pieni vielä. Hormonit oli ihan sekaisin ja väsytti..oma kroppa ei tuntunut "omalta", miulla ainakin oli vielä tuossa vaiheessa reilu mahareppu.Ja sitten jälkivuodot ja epparit ja muut.. :/

Voisko olla että miehes koittaa saada siun huomion, kun vauva varmaan vie sitä aikalailla? Tosin tuo on tosi huono tapa..

No mitäpä jos sanot miehelle ihan suoraan että alakerta vielä siinä kunnossa että ei pysty eikä haluta jotta palataan asiaan 2 viikon kuluttua ja katotaan sitte uudelleen mikä tilanne =)

Herttinen sentään ku nehän on teijän omia miehiä ja siksi en ymmärrä että miksi ei vois sanoa asioita niinku ne on :o

Synnytän fetissejä samaan tahtiin kuin mieHENI. Pitää vain ehtiä ensin! Olen koko ajan edellä.
Miehen sukupuolielin on alhaalla, muttei housuissa. Sen löytää korvien välistä. Ja jos sitä osaa hoitaa...
Olen aina edellä.
Kysy, kysy, kysy - juttele, juttele, juttele - ja kohta tiedät kaiken. Loppu on ihan helppoa. Sinä menet ja miehet vikisevät.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
tuosta mobilistinistin kirjoituksesta en kyllä tajunnut mitään... voitko vähän selventää?

Minusta tuo mobilistinistin stumppi on aika selvä: miehiä ja miesten fetissejä on helppo lukea, siis ymmärtää. Ne voi ennakoida, eli voi ehtiä edelle. Ja jos haluaa, niitä voi käyttää hyväkseen...
Näin tulkitsin.

Voi voi teitä hupsuja naisia. Miksi te otatte elämän niin vakavasti? Miehesi kertoo sinulle täysin terveistä "fetisseistään" ja sinä tulet hänet lynkkaamaan tänne keskustelupalstalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Voi voi teitä hupsuja naisia. Miksi te otatte elämän niin vakavasti? Miehesi kertoo sinulle täysin terveistä "fetisseistään" ja sinä tulet hänet lynkkaamaan tänne keskustelupalstalle.

Kuule keksa, kun mun yks kundikaveri kerran kysyi voisinko pitää saappaat jalassa yhdynnässä, mun tunteet viileni oitis enkä ottanut sitä otusta enää koskaan vakavasti. Nyt olen naimisissa miehen kanssa joka rakastaa minua eikä kenkiäni :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:

Kuule keksa, kun mun yks kundikaveri kerran kysyi voisinko pitää saappaat jalassa yhdynnässä, mun tunteet viileni oitis enkä ottanut sitä otusta enää koskaan vakavasti. Nyt olen naimisissa miehen kanssa joka rakastaa minua eikä kenkiäni :laugh:

Ja sekö oli liikaa pyydetty? Pienestä on kiinni sinullakin.

Ihme nainen mies kyllä pitää itselle saad ja se vauvakin nuken sijalle mutta miehelle kun pitäisi vähän aistikasta ja kiihoittavaa seksiä tarjota niin ei sitten muka ymmärrä tai halua. Naiselliset ja seksikkäät alusasut, sukat, korolliset pitkät saappaat ym. sensuellinen toiminta on ihan ok. mutta kun osa naisista on niin rajallisella ymmärryksellä omasta naisellisuudestaan, että mistään tällaisista nautinnoista eivät ymmärrä yhtään mitään. No, onneksi toisenlaisia naisiakin on vaikka kuinka.

Ihme nainen mies kyllä pitää itselle saad ja se vauvakin nuken sijalle mutta miehelle kun pitäisi vähän aistikasta ja kiihoittavaa seksiä tarjota niin ei sitten muka ymmärrä tai halua. Naiselliset ja seksikkäät alusasut, sukat, korolliset pitkät saappaat ym. sensuellinen toiminta on ihan ok. mutta kun osa naisista on niin rajallisella ymmärryksellä omasta naisellisuudestaan, että mistään tällaisista nautinnoista eivät ymmärrä yhtään mitään. No, onneksi toisenlaisia naisiakin on vaikka kuinka.

Ja sinäpä miehenä tunnet ymmärtävän paljon- not! :D Vai että naisellisuus = epämukavia vaatteita? Just. Ja mitähän sille miehelle? No ei mitään tietenkään, eihän naisten eteen nyt vaivaa tarvi nähä ja riittää, et haisee hielle miehekkäästi niin nainen lakoaa jo jalkojen juureen...;)

Ukolle kyllä sois vähän tilannetajua. How ever, ne joita ei ole tilannetajulla siunattu, niin eipä ne myöskään mitään telepaatteja ole! Eli nyt vaan avautumaan.