Miehellä on eräs puolituttu kaveri, joka on alkanut saada mun jalat veteliksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tämä mies elää käsittääkseni onnellisessa parisuhteessa ja niin elän minäkin, mutta siis...

Alkuun pidin tätä vähän outona ja hiljaisena ja ulkonäöllisestikään ei ole minun makuuni. Mutta tutustuttuani olen tajunnut kuinka harvinaisen ihana ja kohtelias tuo mies on ja tämän huomion myötä ulkonäkökin on alkaut miellyttää.

Jos poikkeaa meillä niin kysyy minultakin, että mitä kuuluu ja on kiinnostunut, vaikka olisi tekemässä melkein mitä tahansa. Kerrankin askartelin jotain niin tuli viereen kiinnostuneena kysymään, että mikä siitä on tulossa. Ja jos vaikka näkee olohuoneessa vai kaksi lapsistamme nii kysyy, että "missäs maija on".

Kukaan muu mies ei ole tuollainen, joka täällä on käynyt. Ne morjestaa ja jorisee joutavanpäiväisiä tai on vitsikkäitä tms. miehille tyypillistä. Nyt olen huomannut, että tälläinen täysin vilpitön kiinnostus minun tekemisiäni kohtaan on saanut sydämeni pampailemaan. Ehkä osin johtuu siitä, että en minä saa tuon tyyppistä huomiota omalta mieheltänikää ja muutenkin tuollainen tuntuu olevan harvinaista. Ja kun tosiaan ei edes pahemmin tunneta.

Ja juu en ole pettämässä miestäni eli sellaista en tässä suunnittele. mutta lämmittää mieltä ihanasti. On jotenkin ihana tunne, kun joku katsoo suoraan silmiin ja kysyy, että mitä sulle kuuluu. :)

eli taidatkin olla ihastunut siihen tunteeseen, että sinua huomioidaan? se voisi olla kuka tahansa ihminen joka vaan on ystävällinen sulle. todennäköisesti toi mies on vaan kohtelias ja huomaavainen luonne eikä mitenkään "yritä" sua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eli taidatkin olla ihastunut siihen tunteeseen, että sinua huomioidaan? se voisi olla kuka tahansa ihminen joka vaan on ystävällinen sulle. todennäköisesti toi mies on vaan kohtelias ja huomaavainen luonne eikä mitenkään "yritä" sua.

En minä sanonut kai luulevani, että se mua yrittäis. :/ En minä niin luulekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:
Millaisia miehiä te olette aiemmin tavanneet, jos noin normaalista käytöksestä jalat notkuu?

Ihan mukavia ja reiluja miehiä tunnen, mutta on tuo silti erilaista. Vaikea näin selittää mutta kyllä seon.

Esim. kerran tässä tämä kaveri oli käymässä ja teki mieheni kanssa jotain hommaa. Lapsi hukkasi sitten jonku tavaransa ja aloin etsiskellä sitä ja itsekseni puhuin että "minneköhän se nyt hävisi" niin tämä mies pomppasi sieltä ylös ja alkoi etsiä sitä myös. Olin täysin ällikällä lyöty, ei oma mieheni nostaisi persettään kyläpaikassa tuollaisessa kohtaa vaikka tavallisen reiluna ja mukavana häntäkin pidetään.

Minä taas olen kiinnittänyt huomiota erään miehen kaverin tyyliin katsoa silmiin. En tiedä mikä siinä on, mutta kerran tarkoituksella todella kyyläsin koko ajan miestä silmiin eikä tämä irrrottanut katsettaan hetkeksikään. En tarkoita, että olisi kiinnostunut, enkä sitä odota. Yleensä vain ihmiset välillä katsovat toisaallekin jutellessaan ja niin minäkin teen, vaikka katsoisin suurimman osan ajasta silmiin.

Sanokaa vaan, että höpöjä puhun, mutta tälläiseen nyt olen törmännyt =) Tai sitten ne on ne silmät, mitkä lumoavat

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Millaisia miehiä te olette aiemmin tavanneet, jos noin normaalista käytöksestä jalat notkuu?

Ihan mukavia ja reiluja miehiä tunnen, mutta on tuo silti erilaista. Vaikea näin selittää mutta kyllä seon.

Esim. kerran tässä tämä kaveri oli käymässä ja teki mieheni kanssa jotain hommaa. Lapsi hukkasi sitten jonku tavaransa ja aloin etsiskellä sitä ja itsekseni puhuin että "minneköhän se nyt hävisi" niin tämä mies pomppasi sieltä ylös ja alkoi etsiä sitä myös. Olin täysin ällikällä lyöty, ei oma mieheni nostaisi persettään kyläpaikassa tuollaisessa kohtaa vaikka tavallisen reiluna ja mukavana häntäkin pidetään.

edelleen kuulostaa ihan tavalliselta, käytöstavat omaavalta mieheltä. en tuon perusteella vielä ihastuisi.

edelleen kuulostaa ihan tavalliselta, käytöstavat omaavalta mieheltä. en tuon perusteella vielä ihastuisi.

Vaikea sitä näin o selittääkään. Joku siinä käytöksessä ja olemuksessa kiinnittää huomioni. Ja kai minä saan päiväunelmani ottaa mistä tahdon, et sinä tai kukaan muu voi sanoa sitä.

Ja tässä ei tosiaan ollut kyse mistään pettämisjutuista tms. Ihan vain tälläistä kotiäidin päivänpiristettä tuolla korvien välissä

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Näätkö ap usein sitä miestä?

En tiedä mikä on usein, välillä joka viikko ja välillä kuukausikin välissä. Miksi kysyt?

Mietin vaan mahollisuuksia mahdollisen suhteen syntyyn... että jos hirveen tiiviisti näkisitte, esim. päivittäin tai useemman kerran viikossa, että jos mies huomaisi sun kiinnostuneen jne... "tilaisuus tekee varkaan" Nimittäin ite oon pettänyt miestäni erään huomaavaisen miehen kanssa, jossa hieman liian nopeasti tilanne riistäytyi käsistä.

En tiedä mikä on usein, välillä joka viikko ja välillä kuukausikin välissä. Miksi kysyt?

Mietin vaan mahollisuuksia mahdollisen suhteen syntyyn... että jos hirveen tiiviisti näkisitte, esim. päivittäin tai useemman kerran viikossa, että jos mies huomaisi sun kiinnostuneen jne... "tilaisuus tekee varkaan" Nimittäin ite oon pettänyt miestäni erään huomaavaisen miehen kanssa, jossa hieman liian nopeasti tilanne riistäytyi käsistä.

No ei ole mahdollista, että edes näkisimme niin usein. Ja aina selvinpäin. En tosiaan usko tuollaiseen, koska en minä mitään "ihastustani" ole näyttämässä kellekään. Ja kuten sanottua niin tiedän tämän miehen elävän onnellisessa parisuhteessa ja itsekin rakastan omaa miestäni.

No ei ole mahdollista, että edes näkisimme niin usein. Ja aina selvinpäin. En tosiaan usko tuollaiseen, koska en minä mitään "ihastustani" ole näyttämässä kellekään. Ja kuten sanottua niin tiedän tämän miehen elävän onnellisessa parisuhteessa ja itsekin rakastan omaa miestäni.

Hyvä niin :)

Piti hetki loikoilla tuossa kuopuksen vieressä, että sai unenpäästä kiinni ja samalla näin hiuka päiväunia tuosta miehestä. ;)

Mulle tulee aika ajoin näitä ihastuksia ja ihan ns. puskista. Joskus satunnaisesti unelmoin jostain näyttelijästä, mutta sitten on näitä puolituttuja. Piristää ihan mielettömästi itseä ja parisuhdetta tuollainen unelmointi. Jotenkin koen tarvitsevani tuollaisia. Välillä menee pidempi väli ja sitten välillä on pitkä pätkä, että on joku unelmien kohde. Miestäni en ole pettänyt enkä petä, mutta tämä on varmasti ihan sallittua. Mies toki ei tiedä näistä eikä kenenkään tarvitse kaikkia ajatuksiaan toiselle kertoa. Olen ihan lapsesta asti ollut sellainen haaveilija eli kai tämä on sitten edelleen sitä.

Piristi. :)

Varmaan jokainen kokee joskus elämässään pieniä ihastumisia, mutta en kauheasti alkaisi niitä ajatuksissani ruokkimaan. Kyllä minusta tuntuisi pahalta, jos mieheni unelmoisi vaikka jostain ystävästäni, joka meillä kyläilee. Mistäs tiedän vaikka oikeasti unelmoisikin, mutta itselleni en antaisi lupaa antaa sellaisten ajatusten pyöriä mielessäni.

Varmaan jokainen kokee joskus elämässään pieniä ihastumisia, mutta en kauheasti alkaisi niitä ajatuksissani ruokkimaan. Kyllä minusta tuntuisi pahalta, jos mieheni unelmoisi vaikka jostain ystävästäni, joka meillä kyläilee. Mistäs tiedän vaikka oikeasti unelmoisikin, mutta itselleni en antaisi lupaa antaa sellaisten ajatusten pyöriä mielessäni.

Mitenköhän se on pois mieheltäni, kun ei kerran tiedä asiasta mitään? Piristää minun mieltäni ja myös samalla piristää parisuhdettamme. Kaikki tyytyväisiä?

Tämä on eka kerta, kun ihastuksen kohde on sellainen joka käy meillä kotonakin.

On kyllä vähän väärin puhua ihastuksesta... sellainen haaveilun kohde vain. Ei mikää todellinen ihastus ollenkaa.

No tuo nyt lienee tyypillistä monelle aviovaimolle. yritetään hakea jotain pientä jännitystä elämään flirtin myötä pitkässä suhteessa ja joskus se menee vähän liian pitkälle toisilla. Miehen kaverit onkin otollisia, kun ne on ainoat miespuoliset joita näkee, kun ne saattaa tulla jopa kotiin asti näkösälle.