Miehellä menee hermo, kun syön bodyruokaa, treenaan ja kaunistun. Miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä mättää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;25057398:
No mä oon kyllä sitä mieltä, että ulkomuoto tulee ensimmäisenä, siis että kun olen mieheni (tai häntä edeltävät poikaystävät) ensimmäisen kerran tavannut, en usko että välillemme olisi tullut mitään ystävyyttä kummempaa (jos ystävyyttäkän) jos toisen kroppa ei olisi ainakin pääosin kiinnostava. Kaikki eivät varmaan ole yhtä pinnallisia, mutta ei kaikki miehet oikeasti tykkää hoikista naisista.

Siis en tarkoita, että tämä mitenkään liittyy ap:n asiaan, kuten ap jo sanoi että kyse tuskin on tästä. Mutta jotkut miehet pitävät kyllä isoista tytöistä.

No mä en taas ole ihan samaa mieltä. Itse olen tavannut esim. nykyisen mieheni ainejärjestötoiminnassa opintojen kautta. Aluksi en ollut hänestä pätkääkään kiinnostunut "sillä tavalla", eikä se kroppakaan ollut mieleeni, mutta ystävystyimme ja sitä kautta päädyimme yhteen. Joskus vaan muut asiat menee edelle, hän on muuten niin rautaa:)

Ja tänäkään päivänä mieheni kroppa ei ole sellainen, joka on varsinaisesti minun mieleeni, mutta hän on rakas mieheni. Tosin, jos saisin valita täysin saman miehen kivalla kropalla, niin kyllä mä valitsisin.

No, koitas päättää miten on, sait aika monta ihan oikealta vaikuttavaa vastausta.
Itse katson hoikkia tai treenattuja naisia, mutt mieluiten niitä fiksuja. Eivätpä vaan aina ole samassa paketissa :(
Tosin kun oma ikä alkaa vitosella, ja oma body hyvässä kunnossa, niin sehän taitaa monia naisia vähän pelottaa, niitä siis joilla ei niin hyväss kunnossa.
Mitäs sitä seuraavaksi katselis? Mistä sekä sporttinen että fiksu 40-50v neito?

Yhteistyössä