Miehellä kannibaalin ym piirteitä, kokemusta kellään, mistä apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hirviön vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hirviön vaimo

Vieras
Mies on ruvennu kuuntelemaan outoa musiikkia ja pelaamaan jotain ihme pelejä tietokoneelta. Tai ei nyt mitään tavattoman outoa, ihan semmosta heviä mitä monet kuuntelee mutta ennen kuunnellut vähän "pehmeämpää" musiikkia. On viillellyt myös itseään nuorena ja nyt myös harrastaa samaa. Olen itse raskaana (odotan kaksosia) ja olen kysynyt ahdistaako tilanne miestä ym mutta sanoo ettei halua apua ja voi hyvin. Haluaa vaan kokeilla jotain elämisensä rajoja. Itseä nyt kuitenkin nostattaa ihon kananlihalle kun mies on pariin kertaan kysynyt saisiko maistaa vertani tai purra sormestani ym koska raskaana on kuulemma veri sakeampaa. Nyt on myös kysynyt saako syödä istukan jne ja kauhisteluuni vastasi että monet julkkikset ja eläimetkin syö istukan... Sanoin harkitsevani asiaa, mut joo, hienoa pyytää laitoksella istukka mukaan ku mies haluaa sen syödä... Mistäköhän tälläsessä voi olla oikeesti kysymys??????

Hui! Minä ainakin ottaisin jalat alleni, jos tuo on totta. Ties vaikka haaveilee nauttivansa tulevaisuudessa vauvojen verta. Tuollainen sekopää pitää ehdottomasti saada hoitoon. Jos ei itse tajua mennä, niin varmasti lähtisin litomaan.

• Tykkää
Reactions: bud
Mielenterveysongelmat on valitettavasti tänä päivänä enemmän kuin yleisiä ja yli puolella meistä ihmisistä niitä on, halusimme tai emme.
Lääkäriin mies on selvästi saatava pikimmiten, jos ei itse suosiolla mene niin sitten on pakkohoidon paikka.

Voi herrajumala! Mikä ihme sekopää! Lähe menemään kun on vielä jalat joilla juokset! En tdellakaan kattelis tommosta ja vielä pienten vauvojen kanssa..Tuskin se siitä normaaliks muuttuu ihan heti jos kerran tuommoseks vasta muuttunu..Mene turvakotiin ja kerro siellä miehestäs,osaavat varmasti sanoo kuka häntä vois auttaa,mutta älä jää kotiin!

Yhteistyössä