Miehellä exän kuva puhelimessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä vaan"

Vieras
Mitä mieltä olette jos miesystävällä on edelleen exän kuva puhelimessa, siis kun hän soittaa? Ja siis soittaa joskus sen takia kun yhteinen pieni lapsi?

Mitä sitten?

On mullakin useista ihmisistä kuvia puhelimessa, jopa niistä existäkin parista ja on tullut uudella kännykällä sen verran leikittyä, jotta pärstät näkyy soittaessa tietysti. :D
Exät on exiä ja näen hyvänä piirteenä vain jos tulee hyvin toimeen lapsensa toisen vanhemman kanssa.
Se on muuten yleensä niin, että ne jotka exiään kovinkin haukkuu/arvostelee ym ovat jollain tapaa vielä kiinni siinä edellisessä suhteessaan ja tunteita on. Mutta kun on neutraali exäänsä kohtaan niin lähtöasetelmat uudelle suhteelle ovat paremmat. ;)

Mun miehellä on kans kansioita, joissa kuvia ajoilta ennen minua, jopa muutama "tuhma" kuva. Ei se niitä iltojensa iloksi katsele, ja mulle on se ja sama, vaikka katseliskin. Olen kyllä suhteellisen mustasukkaista tyyppiä, mutta tällaiset asiat ei haittaa, nehän on vanhoja ja kuopattua asioita. Toisekseen mä käytän kans kuvia puhelinnumeron yhteydessä enkä ole nähnyt siinä mitään väärää.