Miehellä ei ole yhtään kaveria, ei varmaan koskaan ole ollutkaan - onko miten erikoista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ah

Vieras
Välillä vituttaa tuo, miehellä ei ole kavereita ollenkaan, kukaan ei koskaan soita, pyydä käymään tai mitään.

Mies väittää että tilanne on aina ollut sama, ei koskaan mitään bestiksiä tai mitään ole ollut.

Tulee toimeen ihmisten kanssa, mutta millaisen mallin antaa lapsille??

Hyvä puoli on tietty se, ettei mene kavereiden kans kaljalle tai minnekään, kun niitä ei ole.

Mies on työssä jossa tapaa päivittäin uusia ihmisiä, nähtävästi saa sosiaalisen puolensa sillä hoidettua, jos sellaista edes on.

Onko kellään täysin kaveritonta miestä lisäkseni??

Mun miehellä on kyllä kavereita jotka tulevat meille joskus kylään mutta ei hän mitenkään luuhaa heidän kanssaan joka päivä. Soittelevat, tapailevat keskenään kahvilla tai kaljalla mutta harvemmanlaisesti. No minun mieheni on kyllä jo 46 v sun on varmaan nuorempi. Mutta ei tolla mun miehellä nuorempanakaan mikään kaverihärdelli pyörinyt päivittäin. Olen siitä joskus ihan kiitollinenkin.

Mullakin on samanlainen mies. Hänellä on työkavereita, joiden kanssa viihtyy, mutta ei tapaile heitä koskaan vapaa-aikana. Meillä on muutamia yhteisiä kavereita, pariskuntia, joita tapaamme yhdessä ja ehkä kerran tai kaks vuodessa mies saattaa näiden miesten kanssa käydä matsia katsomassa, mut siihen se jää.

mun miehellä on vaa yks kaveri, jonka kanssa joskus harvoin soittelee. ja joskus (kerran,pari vuodessa) näkevät.

just mietittiinki yks päivä että poikamme ei ole ainakaan isäänsä tullut, kun on niin sosiaalinen tapaus...

MInun miehellä on yhä se nuoruuden/lapsuuden kaveripiiri, joiden kanssa näkeevät tosin kerran vuoteen suunnilleen. Muita kavereita ei ole. Kerran kk:ssa joku noista entisistä kavereista tai opiskeluajan kavereista saattaa soitella.

Mun miehelläkään ei oo omia kavereita.
kaikki kaverit joita tapaa on mun puolelta tulleita ja asuvat toisella paikkakunnalla.
kerran vuodessa mies käy jossain saunaillassa.
Mutta mies itsekin on sanonut olevansa enempi koti ihminen.
Toisaalta taas olenhan minä sen paras ystävä ja mies minun :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mullakin on samanlainen mies. Hänellä on työkavereita, joiden kanssa viihtyy, mutta ei tapaile heitä koskaan vapaa-aikana. Meillä on muutamia yhteisiä kavereita, pariskuntia, joita tapaamme yhdessä ja ehkä kerran tai kaks vuodessa mies saattaa näiden miesten kanssa käydä matsia katsomassa, mut siihen se jää.

Meilläkin näin. Luulin, että mies on jotenkin outo mutta ilmeisesti aika yleistä kuitenkin?
Mies on todella sosiaalinen ja tulee loistavasti juttuun varsinkin hieman vanhempien ihmisten kanssa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Palleroinen:
:wave: Kun kysyn asiasta sanoo ettei hän tarvitse kavereita.. :S

Noin miehenikin sanoo, mutta jotenkin olen alkanut sitä epäilemään - ihan kuin olisi pieni ontto kaiku noiden sanojen takana (surua??)

Ei minunkaan miehellä ole kavereita. Tai on nyt tavallaan harrastuskavereita eli bändikaverit, mutta on heidän kanssa vain musahommiin liittyen. Kyläileekin kyllä, mutta aina nämä kyläilyt liittyy musiikkiin eli ei lähde saunomaan tai illanviettoihin kenenkään kanssa, vaikka on pyydetty. Uutena vuotenakin tulee usein vanhoilta kavereilta (nekin entisiä bändikavereita) uuden vuoden toivotus -viestit ym. mutta enpä tiedä vastaako tuo koskaan niihin. On sellainen yksin viihtyvä. Nytkin kököttää mielipuuhassaan eli kuuntelee musiikkia omassa huoneessaan ja surffaa netissä.

Meillä mies kanssa yksinäinen susi. Yksi lapsuuden kaveri on mutta asuu niin etäällä että yhteys lopahti. Minun veli on kanssa jolla ei oo kun ehkä yksi kaveri jota näkee harvoin. Kaikki ei oo laumasieluja.

Yhteistyössä