Miehellä ei ole aikaa tavata. Toivotonta tämä meidän ”seurustelu”

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Asumme eri paikkakunnilla. Mies tekee reissutyötä. Vapailla on lastensa kanssa kotonaan. Tämän lisäksi mulla on omat lapset jotka on mulla aina melkein kun mies käy tällä paikkakunnalla töissä joten töitten jälkeenkään ei onnistu tapailu ilman lapsia. Ei meidän vapaat osu koskaan samaan aikaan. Oon niin kyllästynyt ja pettynyt ja rakastunut.
Meidän juttu ei todellakaan ole siinä vaiheessa että voitas lapset esitellä toisillemme. Eikä koskaan siihen edes etene kun me ei nähdä. Mitä tässä voi tehdä?

Se ei sitten vaan onnistu.

Kannattaa muutenkin tehdä itselle selväksi kykeneekö sietämään ikävää ja "yksin oloa" (lasten kanssa). Reissaajan puolisona se yksinäisyys on aina läsnä, eikä siihen ihan helpolla totu. Itsellä on kohta 7 vuotta avioliittoa ja perhe-elämää reissaajan kanssa, eikä tämä koskaan helpota. No toki on helpottanut hieman oman ikävän suhteen, mutta siihen päälle on tullut lasten ikävä, lasten kanssa selviäminen, miehen työaikataulujen mukaan eläminen jne jne.

Jos haluaa sellaisen fyysisesti läheisen suhteen, niin reissumies ei ole sitä varten. Mutta jos osaa arvostaa tekstiviestejä, lyhyitä puheluita, nii onnistuu

Reissumiehen heila. Kun reissumiehen työpaikkakunta vaihtuu seuraavan kerran, niin ette näe luultavasti enää koskaan. Uudella paikkakunnalla hän löytää taas uuden suhteen. Onko mies infra-alan hommissa? He ovat itsekin kuuluttaneet kainostelematta, että heidän ammatti on maailman seksikkäin.

Ei voi tavata lasten nähden? Entä jos tutustut ja ystävystyt jonkun naisen kanssa? Voiko hänet esitellä lapsille? Vai onko sun ja miehen tapaamiset pelkkää panemista?