Miehellä älytön vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sh

Vieras
Ja meidän lapsi on vasta 10kk :D Mulla on vielä koulu kesken, tarkotus olis jatkaa syksyllä. Tahdon tosi kovasti nyt saada ammatin itselle, ettei tartte sitten myöhemmin alkaa enää opiskella, kun lapsia on jo liuta. Ja alunperin puhuttiinkin, että yksi lapsi saa tulla mutta sitten odotetaan, että koulut on käyty ja tähän muutama vuosi vierähtää.

Että näin.. Nyt mies on alkanut puhumaan, että hän tahtoo toisen lapsen. Joka päivä siitä jaksaa mainita, kuinka paljon hänellä ois vielä rakkautta jaettavana toisellekin vaikka heti. Ja mua niin pelottaa, että tuo saa mun pään vielä kääntymään :D

Ois mun painajainen jos mies sanoisi mulle noin. Joskus heittää vitsillä, et tehdään toinen lapsi, onenksi vain vitsillä. Olemme yhdessä puhuneet ja molemmat samaa mieltä, että tämä yksi rakkauslapsi riittää :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ois mun painajainen jos mies sanoisi mulle noin. Joskus heittää vitsillä, et tehdään toinen lapsi, onenksi vain vitsillä. Olemme yhdessä puhuneet ja molemmat samaa mieltä, että tämä yksi rakkauslapsi riittää :)

No mullakin välillä käy mielessä, että kyllä tää yksi lapsi riittää.. Saisin hemmotella tuon piloille eikä tarttis miettiä niin kauheasti raha asioita ;D
Mutta enpä tiedä, kyllä meille varmaan jossain vaiheessa lisää lapsia tulee.. Mutta ei nyt :D Mitä enemmän mies sitä ehdottelee niin sitä paremmalta se alkaa kuulostaa. Mutta ku mä halua ajatella järjellä, koulu ois pakko saada loppuun! :D

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Jaahas. Onko mies sitten innokaskin hoitamaan sitä lasta ja on aktiivinen isän roolissaan? vai haluaako vaan päästä siihen tekopuuhaan ja jännitykseen, mitä se vauvanyritys tuo mukanaan?

Sanotaanko näin, että aika suurelta osin hoito on mulla ollut, koska oon kotona lapsen kanssa ja mies töissä/koulussa. On toki lapsen kanssa ja minäkin pääsen aina menemään jos ja kun haluan. Mutta kun päivällä miehen koulussa ollessa hoitovastuu on mulla ja illalla on niitä koulutehtäviä/tenttejä, niin kyllä minä oon se joka pitää huolen sitten lapsesta suurelta osin.
Mutta kyllä tuosta miehestä huomaa, että kun lapsen kanssa on, niin nauttii siitä todella paljon.

Lisäksi kun imetän ja korviketta lapsi ei suostu juomaan niin siltäkin osin lapsi on aika kiinni mussa. Mutta pian helpottaa, kun kouluun pääsen itsekin syksyllä. Sitten tuon miehen on pakko ottaa iso vastuu myös arkihoidosta :D

Yhteistyössä