Miehein meinaa vissiin vierä mut kihloihin juhannuksena :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lässynlää juttua ;)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lässynlää juttua ;)

Vieras
Vähän vihjaillut siihen suuntaan ;) Olen kyllä ollut sitä vastaa, mutta sanoi, että et kuitenkaan sano ei, kun on yleisöö :D Ja siis mennään viettämään mökille juhannusta, jossa tosiaan on ihmisii. Ihanaahan se vain olisi :) Ollaan yhdessä oltu vuosi, mutta tunnettu toisemme ja oltu tiivisti tekemisissä kuutisen vuotta :) Mulla on aivan uskomattoman hyvä olo koko elämästä :) Ihana rakastava mies ja mulla on ihana lapsi, jota rakastan enemmän kuin mitään muuta ja miehein pitää lastani, kuin oma olisi :) Osaa kyllä olla lasten kanssa, vaikka omia ei ole! Olen vain nyt niin onnellinen. Niin ja lapsukainen lähtee tänään isällensä ja minä saan pitkästä aikaa vapaata ja ottaa juhannus miehein kanssa rennosti. Ompa elämä taas ihanaa.

ei kai se elämä nyt noin ihanaa ole ;)

jollain muullakin siis kihlaus edessä jussina, mun mies meni eilen paljastamaan että sillä on yllätys kun kotiin tulee reissultaan, sanoin että anna vihje ja sano " aina yhdessä" :D paljasti koko homman..

Aivan ihanan romanttista :heart: Ja sitten tulevaisuudessa juhannushäitä suunnittelemaan :heart: Moni ei niistä pidä mutta minusta ne on ihania,ja vähentää kivasti ;) vierasluetteloakin jos on iso suku:D
Tiedän yhden parin jonka suvussa kutsuttiin aina kaikki,nämä halusivat hiukan pinemmät häät,he piti jussina häät:D
Kutsuttuja oli 250 mutta saapui paikalle hiukan yli 100,eli oli ne kuitenkin aika isot häät;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ai:
Ja enäänkö et ole kihlausta vastaan vai meinaatko vastata myöntyvästi vain yleisön takia?

Kihlausta vastaan olen ollut siinä määrin, että mulla ja miehellä on ollut eriperiaatteet. Olen sitä meiltä, että en halua mennä naimisiiin. Ja hänelle se on lupaus avioliitosta, niinkuin se oikeesti meneekin. Mutta ollaan puhuttu ja kihloihin meno meillä tarkoittaa, että ehkä joskus naimisiin :) Aika näyttää sitten sen. Ei hän väkiste mua naimisiin tule viemään :)

Ihanaa kun joku kertoo olevansa onnellinen :)
Mä olen kans :) Ihana mies (jolla huomenna alkaa loma ), kolme ihanaa mukeloa ja muutenkin elämä kohdillaan <3
Rauhaisaa Juhannust sinulle ap.
Tulehan sitten kertomaan, miten miehes sua kosi :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja enäänkö et ole kihlausta vastaan vai meinaatko vastata myöntyvästi vain yleisön takia?

Kihlausta vastaan olen ollut siinä määrin, että mulla ja miehellä on ollut eriperiaatteet. Olen sitä meiltä, että en halua mennä naimisiiin. Ja hänelle se on lupaus avioliitosta, niinkuin se oikeesti meneekin. Mutta ollaan puhuttu ja kihloihin meno meillä tarkoittaa, että ehkä joskus naimisiin :) Aika näyttää sitten sen. Ei hän väkiste mua naimisiin tule viemään :)

Voi mies-raukkaa. Elättelee kuitenkin ehkä turhaankin toiveita naimisiin menosta. Et suostu kihlaukseen jos et ole valmis menemään naimisiin. Toi asenne, että aika näyttää, on väärä. Viet pahimmassa tapauksessa mieheltä parhaat vuodet vaikka et halua sitoutua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Voi mies-raukkaa. Elättelee kuitenkin ehkä turhaankin toiveita naimisiin menosta. Et suostu kihlaukseen jos et ole valmis menemään naimisiin. Toi asenne, että aika näyttää, on väärä. Viet pahimmassa tapauksessa mieheltä parhaat vuodet vaikka et halua sitoutua.

En usko. Et tiedä taustoja meistä ja mitä olemme keskenämme puhuneet. Todellakin tiedetään molemmat missä mennään ja sen mukaan elämme.
Ja juuri sanoi eilen, että ei hänelle se naimisiin meno ole mikään pakko.

onnittelut!

täälläkin odotellaan kosintaa.. ainut pikku onglma on, että ukko on vielä tahollaan naimisissa :D
yli vuoteen eivät kyllä ole olleet vaimon kanssa tekemisissä..

Yhteistyössä