N
Natsku
Vieras
Hermo menee tuon 4-v ja risat kanssa... Ilmeisesti vielä uhman lisäksi on mustasukkanen ja on nyt tällä viikolla ruvennut ryppyilemään mulle ihan urakalla. Esim. ulos lähteminen ei kertakaikkiaan onnistu enää. Ei vaan päästä tuosta ovesta ulos ilman itkupotkuraivareita. Semmoseksi on mennyt, että kun yritän sanoa että kohta lähdetään ja että kävisi vessassa ja pistäisi päälle, niin mitään ei tietenkään tapahdu. Sitten jatkan, että äiti lähtee siskon kanssa sitten kahdestaan ja että siinä vaiheessa kun menen ovesta ulos, on turhaa huudella perään. Ja aina se vaan menee siihen, että me ollaan vauvan kanssa valmiita ja jo lähdössä ja tuo pässinpää alkaa huutamaan että odota. Sitten yrittää paniikissa kiskoa vaatetta päälle... En ymmärrä, että mikä siinä on että ei edelliseltä kerralta muista miten aina lopulta käy kun ei reippaasti pue!??! Joka kerta samat huudot. Sitten on itelläkin niin paska olo, että ei edes huvita enää ulos mennä. Olen jopa tehnyt niin, että olen tosiaan mennyt ulos vauvan kanssa ja jättänyt tuon sisälle huutamaan, mutta ei sekään tunnu auttavan. Ja kohta on varmaan lastensuojelukin kolkuttelemassa ovella, kun täällä huudatetaan tuota pentua päivät pitkät...
(Näitä kerrostaloasumisen iloja...) Tosin voi olla että kohta käyn ite viemässä tuon palikan vastaanottokodin ovelle. Alkaa keinot ja voimat pikkuhiljaa loppua...