Mie taidan ostaa uudet kengät..

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Oon pitkään ettiny kivoja saappaita, mut kaikissa on joko liian korkea tai liian matala korko tai varsi on ihan liian leveä. EIlen kävelin Prisman kenkäosaston läpi ja silmiini osui kivat saappaat, jotka oli ulkonäöllisestikin kivat ja korkokin oli sopiva. Päätin sit kokeilla saappaita ja varsi oli semmoinen, et käsi meni justjust sinne väliin. Yleensä kun menee kaksikin kättä. Sit kurkkasin hintalappua: 79,90 :o Perkskele. Olin aatellu vähän halvemmat ostaa.

No yön yli asiaa mietin ja totesin, et seuraavat saappaat ostaisin ehkä useamman vuoden päästä, joten jos noilla saappailla tulis käveltyä parikin vuotta, ni eihän se paha ois.

No tänään pitää viel CM käydä katsomassa ja jollei muita vastaan tule, ni pakko en on Prismasta hakea.

Mullakin olis kenkien osto edessä.Kannattaa kunnollisiin satsata jos vaan pystyy,kyllähän ne kestääkin ihan eri tavalla.
Oon tässä ollu kahden vaiheilla,et odotanko vielä kuukauden alennusmyyntien alkuun..

Alkuperäinen kirjoittaja yx ämmä:
Mullakin olis kenkien osto edessä.Kannattaa kunnollisiin satsata jos vaan pystyy,kyllähän ne kestääkin ihan eri tavalla.
Oon tässä ollu kahden vaiheilla,et odotanko vielä kuukauden alennusmyyntien alkuun..

ainii ku joulun jälkeen alkaa alet. mut miulla on ongelma se, et sit ei enää yleensä oo kokoja 36-37 jäljellä juuri niissä missä sattuis olemaan hieman kapeampi varsi...

Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja yx ämmä:

ainii ku joulun jälkeen alkaa alet. mut miulla on ongelma se, et sit ei enää yleensä oo kokoja 36-37 jäljellä juuri niissä missä sattuis olemaan hieman kapeampi varsi...

Totta,jos on vaikea löytää (mulla on muuten tuo sama "varsiongelma" saappaiden kanssa) niin kannatta melkein ostaa jos kohdalle sattuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
puhutko kumisaappaista? talvisaappaista toi ei ole ollenkaan paha hinta

en kumisaappaista, enkä talvisaappaista vaan ihan tavan saappaista.... eikä tullu ees katsottua, et oliko ne aitoa nahkaa vai ei. Edelliset saappaat ostin alesta ja oli vika pari sitä mallia ja koko oli 36, et sattuma, et löytyi... ja maksoin 35?. En yleensä raaski kauheen kalliita kenkiä ostaa. Tuo 80?:kin on miulle aikas hinnakas...

Yhteistyössä