mie taidan olla naisten mielestä tosi ärsyttävä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En jaksa lukea 5. sivua edemmäs, mutta ymmärrän yskän.
Kyllä se nyt inhottaa ketä tahansa jos se koko lauma huorittelee siksi että yksi on mustasukkainen.

Eikä monikaan ole niin vahva että yrittää väen vängällä tehdä tuttavuutta sellaisten ihmisten kanssa.

Mä sinuna ilmoittaisin että en jaa persettäni, olen miehesi kanssa vain ystävä. Pyytäisin että lopettaisivat idiootit huhut.
Näin tekisin vaikka korokkeella seisten työpaikalla. Sen jälkeen unohtaisin koko jutun.

Ja mun mielestä tästä on vaikeaa saada selkoa koska muut sekasivat koko ketjun, ei ap.
Kyselivät ja vetivät mukaan ja sekasivat asioita mitkä ei ole ollenkaan olellisia.

Jos ottaa vaan kaikki ap:n tekstit kasaan ja lukee ne putkeen niin tajuaa koko jutun.

Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:
En jaksanu lukee koko ketjua läpi. Yritin kyllä, mutta oli niiiiiin pitkä... =)

Oikeastikkaan en tajua naisia, jotka pitävät hienona sitä, että olivat jo pienestä pitäen poikatyttöjä. Ja että jos sanotaan naista "hyväksi jätkäksi", niin se on kans hienoa.

??????

Tietty jotkut on oikeesti mitä on, mutta liika mainostaminen on jotenkin...hmm...minkähän sanan tähän keksis. Säälittävää?

No ensinnäki mun puolustukseksi mulla on isoveli ja pikkuveli ja isoveli otti mut mukaan leikkeihin/menoihin ja niissä oli ennen tyttöikää vain poikia joten olen ollu poikaseurassa melkeinpä syntymästäni lähtien. Ja heidän jututhan on mitä on jo pikkupojasta lähtien...
Mutta mä en todellakaan pidä itteäni minään äijänä, vaikkakin hauskimmat bileillat onki jätkäporukan matkassa. Miehissä on se ero naisiin että kun he lähtevät pitämään hauskaa niin just niin he myös tekevät! Naiset yleensä (aina) saavat jonkunlaisen sanaharkan aikaan ja varsinki jos naisia on vaikka 3 niin yksi heistä on liikaa. Sitä ei kyllä välttämättä suoraan näytetä vaan sillain "kivasti" kun se yksi heistä sanoo jotain sitä ei huomata, puhutaan päälle, puhutaan ajasta johon se yksi ei liity ymym...

Voi tietenki olla että mulla vaan on niin surkea kaveriporukka että kaikki kakka ilmentyy juuri siinä....

Miksi sä liikut niin paljon työkavereiden kanssa vapaa-aikanakin???? Onko sulla ja miehelläs muita ystäviä lainkaan. Ja mikä ihme teiniporukka tää teidän työyhteisö on?

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Et sitte parempaa keksiny..

Jaa-a, välillä kato uus aihe. Onko se sulle joku ongelma?

Nöy röpleem.. Mä oon vaan niin hidas etten taasen oikein tajunnu

:D

no nyt mä en tajunnu, mitä sä et tajunnu :whistle: :D

No mä en tajunnu et se oli provo ja sit en tajunnu mitä provoo siin oli

sit en tajunnu mitä provoo siin oli

Hei hyvä pointti, muuten. Miksi tällainen provo, mistä tämmönen tuli mieleen, mitä tällä haettiin? Kai nyt joku "merkitys" tälläkin, miksi potkuri tämmösen teit?

Että sitten s*aakeli pääsin tänne asti ja tämä olikin joku ihme provo? :headwall: Mietin jo, että eikö tähän tule mitään ratkaisua. Mutta että provo? G-sus.