Mie tahon lunta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Jumankauta mie en kestä näitä rapakelejä |O |O Koirat tuo sisälle niin paljon hiekkaa, että melkein kolalla saa sitä pihalle työntää, lasten ulkovaatteet ja käsineet joutuu pesemään lähes päivittäin ja tänään kuopukesn unikaveri tippui maahan ja sekin pitää pestä :| Millä hemmetin kuutamolla minä kaikki kerkiin |O |O

Ja sorry jos on miljoona kirjoitusvirhetä, mutta rillit hajos, enkä nää mitään :headwall: :headwall:

Joo, kyllä mulle nyt näin ens alkuun riittäis se pakkanenkin, olispahan ainakin kuivempaa kun nyt! Vettä lotisee taivaan täydeltä, ja koirakin on niin viisas, et makaa tarhan oven vieressä pahimmassa kuralierussa sateessa, eihän sitä voi koppiinsa mennä sateensuojaan sitten millään.. Jäis pian joku meidän liike ikkunasta näkemättä!! Ja puhtaalta näyttää!! :headwall:

Täällä myös yksi joka totaalisen tympääntyny tähän kuraan!! Se on kumma miten lapsia sekä koiraa vetää just ne lätäköt puoleensa ja kuraa (hiekkaa) vaikka kuinka puunaat, on kaikkialla, mä inhoon hiekkaa jalkapohjien alla :( Mä HALUUUUUUN pikkupakkasta ja lunta!!!!

Yhteistyössä