Mie sain imurin!!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Tänään tuli paketti postiin ja en malttanut odottaa, et pääsen kotiin imuroimaan :D Ikinä en oo siivoamisesta tykänny ja nyt oikein odotin kotiinpääsyä uuden imurin takia :D Uudessa imurissa ol oikein hieno turbosuulake, jolla pitäis lähteä eläinten karvat huonekaluista tuosta noin vaan. Ja mitä kävikään ku pääsin paketin kanssa kotiin? Poika omi imurin itselleen ja imuroi sohvat ja nojatuolit ja keittiön, olkkarin ja työhuoneen... Mie en saanu imuroida ollenkaan :/ No sinänsä hyvä, et poikakin innostui, mut mie en päässytkään testaamaan imuria. Mut ainakin sohvat on niin puhtaat nyt, että! Eli ainakin toimii se turbosuutin :D

Taidan kyllä säästää pari kuukautta ja ostaa imurin, tähän asti olen selvinnyt joten kuten ilman mutta tämä aika kun hiekkaa tulee sisälle ja muuta roskaa niin on "hieman" hermoja raastavaa.

Mä kaivan tän ketjun esiin joskus vuodenvaihteessa, katsotaan sitten, oletko ollut tyytyväinen hankintaasi. Meilläkin kun toivottavasti silloin alkaa olla käyttöä tuommoisille turbosuulakkeille... :D

Alkuperäinen kirjoittaja jurristi:
Mä kaivan tän ketjun esiin joskus vuodenvaihteessa, katsotaan sitten, oletko ollut tyytyväinen hankintaasi. Meilläkin kun toivottavasti silloin alkaa olla käyttöä tuommoisille turbosuulakkeille... :D

Mie oon jo nyt tyytyväinen. Ennen sai sohvista hinkata ja hinkata ja hinkata kissankarvoja näin keväisin irti ku talvikarvat lähtee ja tykkäävät nukkua juuri tuolla sohvalla mihin tarttuu kaikki karvat kiinni. Ni nyt tuolla vaan hurruutteli nopsaan 4v poika, ni läks kaikki karvat!

http://www.volta.fi/node57.asp?prodID=312

Pitää pistää korvan taakse tuo malli.

Meillä on nimittäin ihan oikeasti edessä uuden imurin hankkiminen vielä tämän vuoden aikana ja ajattelin, että saisi sitten olla sellainen vekotin, jolla niitä mahdollisia koirankarvojakin sitten saisi tehokkaasti imuroitua.

Yhteistyössä