Mie pohdin tätä asiaa jo tässä taannoin tuolla kerhon puolella, mutta taas sama "vika"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Miun tekis mieli kauheesti tilata noi muumi-mukit, vaikken mie oo niistä ennen niin piitannutkaan.
Nyt kun mie joutessain niitä katselin, niin mie vaan aloin automaattisesti ajattelemaan, että mikä muki sopis parhaiten kellekin meidän perheessä.
Mutta kai noita mukeja saa halvemmallakin, ei siis muumeja, mutta mukeja ylipäätään.
Eiks ookin niin, että sit vaan harmittaa jos ja kun jonkun "oma muki" menee rikki, ja sillä ei sit oo enää omaa "nimikkomuumia"
Takokaa mulle nyt järkeä päähän, ettei mun tarttee tilata noita kaikkia muumimukeja, kun ne "ylimääräisethän" pitäs sit olla tietty vara- tai vierasmukeina :whistle: :ashamed:

ei ihan liity asiaan,mutta itse oli ennen aika vannoutunut asiasta että meille ei tule muumeja,ei marimekkoa ym tavaraa,mutta miehen siskon kautta on alkanut uhkaavasti mielenkiinto herätä mulla,mut ei kait sitä kehtoo,kun oon iät ja ajat ollu et yök,ei tule meille jne.
Ikäköhän tässä tehnyt tepposet?

meillä ainakin lapset tykkäävät siitä, että heillä on omia astioita, joihin heillä on yksinoikeus :D Sattuuhan sitä, että niitä hajoaa, sitten vaan hommataan samanlainen tilalle jos niitä vielä on tai sitten erilainen.Myönnettäköön, että kun lapsilla on omat muumilautaset ja kupit (siis sellaiset yhdessä myytävät setit), niin poika saa käyttää korvatonta kuppia, koska setin uusiminen olisi tyyristä ja kuppia voi kuitenkin vielä käyttää.

Yhteistyössä