Mie pääsen kaasoksi!!!*turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Kaveri soitti ja kysyi haluanko kaasoks heijän häihinsä, ja tietty suostuin. Mut mihinkähän sitä päänsä pisti?
Tässä on reilusti aikaa h-hetkeen, mutta laittakaa kivoja vinkkejä, ideoita ja vähän tietoakin siitä mitä kaaso oikeestaan tekee.
Ei oo jääny omistakaan häistä paljoa mieleen siinä mielessä, että mitä kaikkea puuhaa sitä olikaan ennen sitä hääpäivää.

Oon kuitenkin ihan innoissani :D vaikka takaraivossa kävikin jo kauhunajatus; Mitä hittoa mie laitan sillon päälleni?!?

Mua kauhistuttais... Oon kyllä kertonut jo tutuille, etten kummiksikaan ryhtyisi, joten en usko, että tollaisia "kunniatehtäviä" minulta pyydetään. Jos suostuisin, niin varmistaisin kyllä heti, että tietävät kuinka surkean kaason ovat itselleen tilaamassa, että musta ei sitten ole muuksi kuin suurinpiirtein askarteluavuksi ja seisomaan siellä alttarilla vieressä. Mitään esiintymistä tai muita järjestelyitä minulta on täysin turha odottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Yök...;22169420:
Mua kauhistuttais... Oon kyllä kertonut jo tutuille, etten kummiksikaan ryhtyisi, joten en usko, että tollaisia "kunniatehtäviä" minulta pyydetään. Jos suostuisin, niin varmistaisin kyllä heti, että tietävät kuinka surkean kaason ovat itselleen tilaamassa, että musta ei sitten ole muuksi kuin suurinpiirtein askarteluavuksi ja seisomaan siellä alttarilla vieressä. Mitään esiintymistä tai muita järjestelyitä minulta on täysin turha odottaa.

Mulla on toinen kaasous tässä keväällä edessä ja mun sit taas ainut ehto oli, että arkasteluapua musta ei saa :D Edellisissä häissä me kaasot (2 kpl) ja bestmanit (2 kpl) hoidettiin polttarit, häiden ohjelmat, "juonnot" jne. Tietty oltiin mukana koristelemassa ja laittamassa juhlapaikkaa jne. Askarteluissa olin "taustatukena", mutta mitään en tehnyt :D

Mä pääsin kesällä kaks kertaa kaasoks :D
Molemmissa häissä autoin koristelussa, askartelussa ja juonsin molemmat häät. Autoin aina ku morsian pyysi.
Ihanin homma mitä oon koskaan tehny :D

Ai kaamee, jos joudunkin juontamaan jotain!
Se olis pahin painajainen...no mut kaveri kyl tietää miten ujo oon ja siel on tarjolla kaksi muutakin joten toivotaan että en siihen hommaan joudu.
Voin kyllä askarrellakin, jos vaan jossain muualla puuhaan ku kotona. On meinaan sen verran vikkeliä nuo meillä asustavat apukädet että vois olla lopputulos ihan jotain muuta ku mitä piti :)

Yhteistyössä