Mie oon kyllä nyt todella tyhmä..antakee saappaita..

eli tyhmä ku saapas..
en oikein ymmärrä miten en voi irtisanoa muuton takia laajakaista liittymää?
määräaikasena voimassa 2010 asti hintaan 21e/10megaa kk..
ja tonne uuteen ei saa samanlaista ja muutenkin kuuluvuus ihan todella huono eli sanoin etten ota sitten mitään just nyt sinne..tää nainen kehui etten voi irtisanoa..eli maksanko minä muuton jälkeen tyhjästä kun en asukkaan tässä häh?
 
vieras
Määräaikaisen voi lopettaa, mutta joudut maksamaan "sakkoa", se lukee kyllä tekemässäsi sopimuksessa. Antavat alennusta kk maksuun, kun sitoudut sen ottamaan tietyksi ajaksi.
 
vara
ikävä kyllä maksat. saisitko sovittua jonkunkaverin tai sukulaisen kanssa, että ne ottai sun laajakaistan omaan osoitteeseenja peruisi omansa ja maksaisi sun aajakaistan tai edes osan?
 
muuttanut
Toi on se syy miksi en ota mitään kytkysopimuksia yms kun niissä on sama ongelma sitoudut tietyksi ajaksi ja mitäs jos joutuu tekemään muutoksia jostain syystä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vara:
ikävä kyllä maksat. saisitko sovittua jonkunkaverin tai sukulaisen kanssa, että ne ottai sun laajakaistan omaan osoitteeseenja peruisi omansa ja maksaisi sun aajakaistan tai edes osan?
joo mutta tähän asti pitänyt olla "korvaus"eli liittymä pitäisi pystyä korvaamaan jollain ja tuonne uuteen osoitteeseen ei tule näin käymään..
se sanoi se nainen itsekkin sen että korvaava tuote pitäisi olla tarjota mulle että toi sopimus pysyy molemmin puolin voimassa..
 

Yhteistyössä