Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mcqueen:Mä oon SALAMA MCQUEEN!!! KATZAA!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Doc Hudson:Alkuperäinen kirjoittaja Mcqueen:Mä oon SALAMA MCQUEEN!!! KATZAA!!!!
Salama...tiesin kyllä, että sinulta puuttui silloin Piston Cup kisassa tallipäälikkö mutta, että KOKO TALLI?!?!
-Doc Hudson (Hornet)
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:meillä on Lauri Kilpa-Auto- villitys, poika itse on Lauri, ja sisko useimmin Masa- huoltoauto ja äiti on mekaanikko-Ripa. Kesken juoksun potkaistaan kenkä jalasta, huudetaan "voi jehna, rengas irtosi!" sitten Masa rientää apuun, poimii kengän ja tulee yhtämatkaa Laurin kanssa Ripan luo korjattavaksi.. ja tämä toistuu.. ja toistuu... ja toistuu...
Alkuperäinen kirjoittaja paska-:Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:meillä on Lauri Kilpa-Auto- villitys, poika itse on Lauri, ja sisko useimmin Masa- huoltoauto ja äiti on mekaanikko-Ripa. Kesken juoksun potkaistaan kenkä jalasta, huudetaan "voi jehna, rengas irtosi!" sitten Masa rientää apuun, poimii kengän ja tulee yhtämatkaa Laurin kanssa Ripan luo korjattavaksi.. ja tämä toistuu.. ja toistuu... ja toistuu...
Late on paska.