Mie oon ällistynyt ja onnellinen :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis mie muistan vielä, että ennen kun aloin odottaa Pörröä, mie ostin yhdet farkut siinä selvästi ennen puoliväliä raskautta - siis kun vatsaa alkoi vähän olla jne.
Mie niitä sit toiveikkaana sovitin hetikohta synnytyksen jälkeen (kun ne eivät siis olleet äitiysfarkut vaan ihan "tavikset" ) mutta eihän ne mokomat menneet päälle... siis ei ois meneet vaikka oisin vaseliinilla reiteni ja takalistoni liukastanut.
Nyt mie sit kokeilin, kiskaisin ne koipeeni ja humps... jalkaan meni ja jäi vielä vähän tilaakin :)

Mutta on mulla silti vielä kilo jos toinenkin pudotettavaa, jos mie siis kaipaan ja niinkun kaipaankin niihin "omiin vanhoihin, tuttuihin ja turvallisiin" mittoihin.
Vaan kiva oli huomata, että jotain on kuitenkin tapahtunut - ja melkein ihan vaan peruselämisellä. Ei siis mitään hikijumppa-treenejä harrastaneena :)

oih, mulle kävi sama homma, paitsi koitin mun lemppari farkkuja jotka ei vuoteen ole mennyt viereenkään ja yksi aamu, hups ne oli jalassa, no joo toki pursusi jenkkiksiltä mutta ne mahtui kiinni! ja kakkonen on 5kk =)

ihana tunne!

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Minua kiinnostaisi nähdä, minkä näköinen olet.

Noh... tylsännäköinen ponnaripää yleensä - sitä aina jaksa ruveta järin kummemmin hiuksia asettelemaan, ponnarilla ne ei ees tuu suuhun ja silmille / jää pikkukäsiin / ui jokaisessa puuro- ja keittolautasessa.
Saatika maalaamaan naamaa... kun aina tulee sit puolhuolimattomasti kuitenkin hieraistua silmiä tai jotain ni on se sit kivannäköistä ripsarit pitkin ja poikin.
Ja verkkarit / tuulipuvunhousut / trikoot on hyvä arkiasuste t-paidan ja fleece-pusero kera... mukavat olla ja liikkua, huolettomat pestä tarpeen mukaan.

Kokoa on... pituutta on kyllä enempi mitä leveyttä, vaikka sitä pituuttakaan ei oo kun 160cm... mutta kunhan mie tästä vielä vähän palaudun, niin oon tyytyväinen. Siis kun meen sutjakasti koon 36 vaatteisiin. Vaakaa en edes omista, peili kertoo ja sen mukaan mie oon ja elän, ihan niinku tähänkin asti.

Yhteistyössä