:headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Jos raskaus menee kesken se on taas poika! Jos se on tyttö niin kaikki menee hyvin loppuun saakka.Tytöt on sinnikkäämpiä kun pojat ja paaljoon kivempiä.
Eilen oon oksentanu ko mahoton. Mut siis olo ollu muuten ihan normaali. Mielialat ehkä hieman herkässä, mutko mie oon muutenki niin monimielialanen sekunnin sisällä jopa että ottaapa tuosta selvää. Mulla on semmonen välitilaolo, niinku aiemminki kirjotin. En paljoa asiaa aattele mut sitte yhtäkkiä se tärähtää tajuntaan ja tekis mieli hyppiä onnesta. Ja sitte kuitenkaan ei oikein uskalla ko pelkään että iloitten liian aikasin.Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Onnea vielä kerran :flower: . Hyviä uutisiahan se lääkärisi kertoi..näin ne loksahtelevat . Miten jakselet? Kutvotuttaako? Voisin kuvitella, että olotila olisi yhtä myllerrystä, paljon sentään tapahtunut lyhyessä ajassa - mutta...hiljaa hyvä tulee .
Onnea sitten oikein paljon Hyvin menee koska lääkärikään ei ongelmaa ole nähnyyt. Tulee teille kyllä aika pieni ikäero eli vipinää riittää. Toivottavasti olet itsekin silloin jo pirteämpi.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kävin lääkärissä joo, kyllä sielä elämää on. Ite saan päättää mitä teen, lääkäri sano ettei estettä näe raskaudelle. Saa nähä.
Olen mie ollu masentunu. Joo. Olis varmaan jokainen jos kävis läpi saman mitä mie olen käyny puolen vuojen aikana... Mut hyvällä mallilla on asiat tällä hetkellä. Nannaihanan kans keskustelin kyllä jo, koska loukkaannuin tosissaan tuosta kommentista. Ei olla aikoihin ehitty kummemmin jutella joten sekkään ei oo tienny miten asiat mulla mennee tällä hetkellä... Joten antaapa sen asian olla.
Mutta toihan kuulostaa hienolta ! Voi että... :hug:! Hengessä mukana olen tsemppaamassa - olishan teille jo aikakin tulla rutkasti hyviä tapahtumia .Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Lääkärille sanoin että pelkään keskenmenoa, se totes vaan että eiköhän minut oo upotettu kiehuvaan öljyyn jo niin monta kertaa että pikkupirut on jo tippunu niskasta, eli että ootettavissa ois parempia aikoja... Ehkei ennää keskenmenoakkaan.
Joo, kaksoset ehkä tulossa. Onnea hyytis, sitä sulle toivon.Alkuperäinen kirjoittaja Liar liar:Jätät jotain kivaa kertomatta. Varmaan saat kaksoset. Yeah.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Joo sillon aiemmin en oo pystyny yksin olemaan lapsen kans. Nyt pystyn ko paraneminen on saatu käyntiin kunnolla ja syy neurologisiin ongelmiin löyty ja hoijettiin pois. Nykyään olen yksin vauvan kans vaikka mies ois töissä. Nostelen ym.
Jätän nyt jotaki kivaa kertomatta ko siitä riemu repeäis niitten kohalla joitten mielestä minun raskaus ei ole hyvä juttu
Lääkäri sano kuitenki että kokonaistilannetta kattoen ei näe syytä miks raskaus pitäis keskeyttää. Lapset on minun voimavara, syy miksi mie jaksan. Kyllä mie nytki jaksan kolmen lapsen kans, oma ja veljen kaks lasta pyörii aina minun jaloissa. Mie nautin jokasesta hetkestä, enkä ole vielä väsyny ikinä lasten kanssa oloon. En ikinä. Mie en vaan ossaa sitä nautintoa ees selittää mitä saan ko olen lasten seurassa, hyvä olo ja iloinen olo. Sillon ei ehi ees murehtia menneitä.
olen sitä mieltä että jos tällaista tapahtuu niin sillä on tarkoituksensa, onnea tulevalle äidille ja voimia!Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Eilen oon oksentanu ko mahoton. Mut siis olo ollu muuten ihan normaali. Mielialat ehkä hieman herkässä, mutko mie oon muutenki niin monimielialanen sekunnin sisällä jopa että ottaapa tuosta selvää. Mulla on semmonen välitilaolo, niinku aiemminki kirjotin. En paljoa asiaa aattele mut sitte yhtäkkiä se tärähtää tajuntaan ja tekis mieli hyppiä onnesta. Ja sitte kuitenkaan ei oikein uskalla ko pelkään että iloitten liian aikasin.Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Onnea vielä kerran :flower: . Hyviä uutisiahan se lääkärisi kertoi..näin ne loksahtelevat . Miten jakselet? Kutvotuttaako? Voisin kuvitella, että olotila olisi yhtä myllerrystä, paljon sentään tapahtunut lyhyessä ajassa - mutta...hiljaa hyvä tulee .
Lääkärille sanoin että pelkään keskenmenoa, se totes vaan että eiköhän minut oo upotettu kiehuvaan öljyyn jo niin monta kertaa että pikkupirut on jo tippunu niskasta, eli että ootettavissa ois parempia aikoja... Ehkei ennää keskenmenoakkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Sap:eipä se sinun uskominen asiaa muuta. Tunnen ap:n hyvin. Mutta eihän kukaan usko kun olen harmaana ainaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan sama kun en koko ap:n juttuihin ole koskaan uskonut ja tuskin olen ainoa...Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa. Mut sädehoitoa ei anneta jos ei ole syöpää...Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mie en ennää täällä kerro minun sairauksista mittään. Valitettavasti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oliko ap:lla syöpäkasvain kun sädehoitoa saanut?
Ap on varmaan tosi kiitollinen tästä tiedosta.
Mulla on pikkusisko kuollut syöpään, 2 vuoden kuluttua isäni kuoli samaan. Ei kannata puhua asioista, joista ei tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä näitä on lähipiirissäkin, syöpää, alkoholismia jne.
Tuli mieleen irc-galleriassakin vaikuttanut "ihminen" jonka lapsi kuoli syöpään, sitten sairastui itse. Jotenkin tarina alkaa vaikuttaa samanlaiselta, niinhän tässäkin on jo käynyt. Deja vu.
voi vee mikä lehmä toi nanna!!Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Mä oon vaan sitä mieltä et jaksaako hyytis _henkisesti_ tän homman... eihän edellisestäkään sädehoidosta ole kauaa? ja mä nyt tiän muitakin juttuja mitä täällä en lepertele, mutta ei kauheen ruusuinen toi tilanne ihan oikeesti ole. järki käteen... :snotty:
No niinpä!! Tosi ystävä, oikeesti kantsis mennä itseensä!Alkuperäinen kirjoittaja no just:voi vee mikä lehmä toi nanna!!Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Mä oon vaan sitä mieltä et jaksaako hyytis _henkisesti_ tän homman... eihän edellisestäkään sädehoidosta ole kauaa? ja mä nyt tiän muitakin juttuja mitä täällä en lepertele, mutta ei kauheen ruusuinen toi tilanne ihan oikeesti ole. järki käteen... :snotty:
|O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Jos raskaus menee kesken se on taas poika! Jos se on tyttö niin kaikki menee hyvin loppuun saakka.Tytöt on sinnikkäämpiä kun pojat ja paaljoon kivempiä.
On ja helvetillisiä kramppeja alavattalla, yks iltapäivä meni suihkussa nököttäessä ko ei särkylääke ees auttanu. Tosin en oo uskaltanu panadolia kummempaa ees ottaa. Nyt ei oo mittään paitti satunnaista vihlontaa.Alkuperäinen kirjoittaja ei kai?:onko sulla vuotoja sit ollut?