Mie niin kovasti odotan tissienpienennys leikkaukseen menoa + tulosta

• Viestiketjun aloittaja "lilli"
  • Ensimmäinen viesti
"lilli"
vaikka aikaa saan odottaa ens vuoden puolelle niin kovasti odotan että pääsis niska ja hartiakivuista sekä sormien puutumisesta.

tietysti on myös hienoa että saa esim. paidan päälle ettei napit irvistä tissien kohdalta yms.

"lilli"
Minkä kokoiset sulla on? Mä olen kärsinyt vuosia samoista vaivoista.

f-g on kuppikoko ollu. mie oon luullu että niskajumit johtuu työstä, kaupan tätinä kun oon. työterveyslääkäriltä sain lähetteen keskussairaalaan kirurugin juttusille joka sitten mittasi ja totesi että isot on (kaulakuoppa- nänni mitta yli 30) ja ryhtikin painunut jo kumaraan.

ensin piti tehdä pieni puristus eli laihduttaa (mulla 10 kg) joka lähti tosi helposti. ja nyt sit odotellaan leikkauskutsua.

[QUOTE="lilli";27276808]f-g on kuppikoko ollu. mie oon luullu että niskajumit johtuu työstä, kaupan tätinä kun oon. työterveyslääkäriltä sain lähetteen keskussairaalaan kirurugin juttusille joka sitten mittasi ja totesi että isot on (kaulakuoppa- nänni mitta yli 30) ja ryhtikin painunut jo kumaraan.

ensin piti tehdä pieni puristus eli laihduttaa (mulla 10 kg) joka lähti tosi helposti. ja nyt sit odotellaan leikkauskutsua.[/QUOTE]
Ok, mä en enää jaksa tätä kärsimystä.

Miehet ei niitä isoja rintoja kanna eikä kärsi jatkuvista kivuista. Eikä tuskaale sen kans, että monet paidat ahdistaa tissien kohdalta.

Ei kuulu paskan vertaa miehille jos naiset haluaa pienentää rintojaan TERVEYDELLISISTÄ syistä.

[QUOTE="MAN";27276862]Joo no riipparit kantsiikin leikata. Mutta vähän pienemmiksi ja sitten jotain terhakkuutta tuovaa samalla sinne sisään. Ei kannata vaan pienentää vaan samalla parantaa.[/QUOTE]

Puolet pois ja sille tasolle missä pitäisi olla.

[QUOTE="lilli";27276949]b kuppiin pienentyy mulla eli todella reilusti. kyllähän ne sit on pienet ja terhakat kun lähtee niin paljon pois.

mutta kyllä tähän asiaan ei miehillä paljon ole sanan valtaa, jos kivuista kärsii joka päivä!!![/QUOTE]

Näinpä

"MAN"
[QUOTE="lilli";27276949]b kuppiin pienentyy mulla eli todella reilusti. kyllähän ne sit on pienet ja terhakat kun lähtee niin paljon pois.

mutta kyllä tähän asiaan ei miehillä paljon ole sanan valtaa, jos kivuista kärsii joka päivä!!![/QUOTE]

Ei ookkaan. Mutta niillä tisseillä on sananvaltaa miehiin.

Ei aina ongelmia
Alkuperäinen kirjoittaja Minäää;27277591:
Mulla ei oo tullu mitään kipuja kyllä. Tuleeko se myöhemmin? Samanlaiset G cup riipparit mulla on ollu 7 v :D Oon laihtunu ja lihonu ja laihtunu.
Ei mullakaan oo kipuja h-kupin rinnoista. Mä myös harrastan maraton-juoksua ja salia. Ehkä hyvä kunto on syy kivuttomuuteen? Mä en oo ikinä jättänyt mitään kivaa tekemättä suurten rintojeni takia.

srt
[QUOTE="MAN";27276789]Älkää ny naiset menkö tissejänne pienentämään, isoja tissejä on muuteskin ihan liian vähän.[/QUOTE]

Jos sulla olisi jalkapallon kokoiset, kipeät pallit, jotka haittaisivat mm. urheiluharrastusta, ja ne olisi mahdollista korjauttaa normaaleiksi (toimintakyvyn säilyttäen), niin mitä luulet, korjauttaisitko asian vai jättäisitkö sikseen, jos joku tuntematon nainen tykkäisi isopallisista miehistä? :whistle:

---

Tsemppiä ap:lle! Mä kyllä luin otsikosta vahingossa, että joku hoopo tahtoo tissienpidennysleikkaukseen. Mutta sisällön luettuani ymmärrän sua hyvin. Ei nämä mun E-F:tkään aina niin käytännölliset ole.

Yhteistyössä