Nimittäin juuri tämän:
Ja puhuttii miehen kanssa, et joskus tuommosen vois hommata. Ni mies tuossa eilen ilmoittikin, et jos säästetään astutuspalkkio (eli ei otettais tulevasta pentueesta pentua palkkiona
) ja siihen ynnättäis molempien veronpalautukset ja vähän säästettäis, ni voitais jo ens kesäks kuulemma tuommonen ostaa. Ja se kuulemma ois sitten miun auto ku miehellä on jo tuo El Camino.
Hitto, et rupes houkuttamaan
Ja puhuttii miehen kanssa, et joskus tuommosen vois hommata. Ni mies tuossa eilen ilmoittikin, et jos säästetään astutuspalkkio (eli ei otettais tulevasta pentueesta pentua palkkiona
Hitto, et rupes houkuttamaan