Mie näin lauantaina ihan mielettömän upean auton!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Nimittäin juuri tämän:

6013-1974-Plymouth-Duster.jpg


Ja puhuttii miehen kanssa, et joskus tuommosen vois hommata. Ni mies tuossa eilen ilmoittikin, et jos säästetään astutuspalkkio (eli ei otettais tulevasta pentueesta pentua palkkiona :( ) ja siihen ynnättäis molempien veronpalautukset ja vähän säästettäis, ni voitais jo ens kesäks kuulemma tuommonen ostaa. Ja se kuulemma ois sitten miun auto ku miehellä on jo tuo El Camino.

Hitto, et rupes houkuttamaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei mun makuun mut kiva jos saat mitä haluat.

ei oo suomesta kuva...?taloista päätellen

Ainakin tuo auto on Suomessa ja viikonlopuna oli juuri mikkelissä. Tai sit täällä on ihan tismalleen samanlainen samoilla maalauksilla ja samoilla renkailla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei mun makuun mut kiva jos saat mitä haluat.

ei oo suomesta kuva...?taloista päätellen

Ainakin tuo auto on Suomessa ja viikonlopuna oli juuri mikkelissä. Tai sit täällä on ihan tismalleen samanlainen samoilla maalauksilla ja samoilla renkailla :D

ai,no näyttää vaan siltä ku olis jossain englannissa.
 
Mä taas näin semmosen vanhan kuplavolkkarin, kromit vaan kiilsi ja väri oli semmoinen hattaranpunainen :p
Ja penkit oli kanssa vaaleanpunaiset, hiukan tummemmat kuin peltinsä.

Ja huippu oli että rekkari alko IIH!

Ja se oli täsmälleen sitä mitä mä ystäväni kanssa kiljuin kun se nähtiin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä taas näin semmosen vanhan kuplavolkkarin, kromit vaan kiilsi ja väri oli semmoinen hattaranpunainen :p
Ja penkit oli kanssa vaaleanpunaiset, hiukan tummemmat kuin peltinsä.

Ja huippu oli että rekkari alko IIH!

Ja se oli täsmälleen sitä mitä mä ystäväni kanssa kiljuin kun se nähtiin. :D

:D Ihana!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja luv:
american muscle :p

Jeps...toinen ihanuus ois Pontiac GTO -69, mut ne on hieman liian kalliita vielä...

mie hommaan tollasen heti kun voitan lotossa.musta pitää olla.

Musta tai metallihohtoisena tumman punainen :heart:

Lottovoittoa täälläkin odotellaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja luv:
american muscle :p

Jeps...toinen ihanuus ois Pontiac GTO -69, mut ne on hieman liian kalliita vielä...

mie hommaan tollasen heti kun voitan lotossa.musta pitää olla.

Musta tai metallihohtoisena tumman punainen :heart:

Lottovoittoa täälläkin odotellaan :D

Ei nyt kuitenkaan ihan lottovoittoo tarvi.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Alkuperäinen kirjoittaja luv:
american muscle :p

Jeps...toinen ihanuus ois Pontiac GTO -69, mut ne on hieman liian kalliita vielä...

mie hommaan tollasen heti kun voitan lotossa.musta pitää olla.

Musta tai metallihohtoisena tumman punainen :heart:

Lottovoittoa täälläkin odotellaan :D

Ei nyt kuitenkaan ihan lottovoittoo tarvi.. :D

Ei sen lottovoiton miljoonia tarvi olla... :whistle: :D
 

Yhteistyössä