Mie muuten itkin tänään ekaa kertaa elämässäni hammaslääkärissä

Tiesin kyllä että hampaaseen tulee ottamaan todella kipeää koska juuret oli niin tulehtuneet että viimekertainen juurihoitokin sattui helvetisti,nyt tosin pyysin hampaanpoistoa koska en jaksa enää tapella saman hampaan kanssa.

No juureen laitettiin ensin tuplapuudutus...ei vaikutusta itse hampaaseen,muualle kyllä...no puudutetta lisättiin vielä eikä sekään auttanut niin ilmoitin että anti mennä vaan,aion kestää!!!

Se kipu kun tulehtunutta hammasta väännettiin ja nitkutettiin ja lopulta revittiin pihdeillä ja sitten ...naks naks naks...3 juurta naksahti poikki ja jäivät ikeneen...

juuret ensin halkaistiin pala palalta ja välillä nitkutettiin ,välillä revittiin ja taas vähän porailtiin palasiksi...

se KIPU joka tästä kaikesta aiheutui koska juuri ei ollut puutunut yhtään,oli sanoinkuvaamattoman järkyttävän kauheaa!!!

Puristin penkkiä rystyset valkoisina ja kyyneleet vaan valui,luulin että taju tässä vielä lähtee... tärisinkin aivan kauttaaltaan,luulivat varmaan mun olevan shokissa.

No hengissä ollaan,tikkejä ien täynnä ja buranaa söin juuri välipalaksi ...taas...

 
mn
siis mulla just tehtiin juurihoito ja 3 haarainen juuri kuulemma. mut ei muhun kertaakaan sattunu. mun yhel tutul on sellanen juttu ton puudutuksen kaa et se menee puol tuntia ennen aikaa ottamaan sen puudutteen ja sit kun se on vaikuttanu puol tuntia niin alkavat vasta hommiin, sil kestää toi puudutteen tehoaminen aikas kauan.

mut hyvin oot selvinny, mä en ois kyl ite kestäny!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olisin kyllä syönyt ensin antibioottikuurin tai oikeastaan käyn kerran vuodessa tarkastuksessa niin noin ei pääse käymään.
tämäkin hammas oli puoli vuotta sitten juurihoidettu mutta se tuli jostain syystä taas kipeäksi,itsekkin käyn tarkastuksissa kyllä.
Ajattelin että vähemmällä selviän ku vaan vedetään kertaheitolla pois...mutta en olis ruvennu jos olisin tuon kivun tiennyt!!
 
vieras
mulla sama eilen,takahammas,tulehtunut alta,porattiin,nitkutettiin,revittiin,juuret erikseen.tunnin istuin penkissä,puudute ei auttanut kokonaan.vielä tänäänkin helvetillinen kipu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla sama eilen,takahammas,tulehtunut alta,porattiin,nitkutettiin,revittiin,juuret erikseen.tunnin istuin penkissä,puudute ei auttanut kokonaan.vielä tänäänkin helvetillinen kipu.
Mullakin meni muuten tunti. Otan osaa samanlaisesta kärsimyksestä =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aava-Maria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olisin kyllä syönyt ensin antibioottikuurin tai oikeastaan käyn kerran vuodessa tarkastuksessa niin noin ei pääse käymään.
tämäkin hammas oli puoli vuotta sitten juurihoidettu mutta se tuli jostain syystä taas kipeäksi,itsekkin käyn tarkastuksissa kyllä.
Ajattelin että vähemmällä selviän ku vaan vedetään kertaheitolla pois...mutta en olis ruvennu jos olisin tuon kivun tiennyt!!
Et kai maksanut, oli väärin tehty juurihoito sitten.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aava-Maria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla sama eilen,takahammas,tulehtunut alta,porattiin,nitkutettiin,revittiin,juuret erikseen.tunnin istuin penkissä,puudute ei auttanut kokonaan.vielä tänäänkin helvetillinen kipu.
Mullakin meni muuten tunti. Otan osaa samanlaisesta kärsimyksestä =)
sympatiat sinnekkin :) poski on kuin turpaan olisi tullut
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aava-Maria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olisin kyllä syönyt ensin antibioottikuurin tai oikeastaan käyn kerran vuodessa tarkastuksessa niin noin ei pääse käymään.
tämäkin hammas oli puoli vuotta sitten juurihoidettu mutta se tuli jostain syystä taas kipeäksi,itsekkin käyn tarkastuksissa kyllä.
Ajattelin että vähemmällä selviän ku vaan vedetään kertaheitolla pois...mutta en olis ruvennu jos olisin tuon kivun tiennyt!!
Et kai maksanut, oli väärin tehty juurihoito sitten.
Noo maksoin kyllä... sekin juurihoito oli kauhean kivulias kun ei silloinkaan puutunut kunnolla...nyt jälkeenpäin tulikin mieleen että mksenhän mä saanut mitään kuuria siihen... no se on mennyt se aika...
 

Yhteistyössä