mie lyön taas hanskat tiskiin tän "perhe"elämän kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttävä ämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttävä ämmä

Vieras
Mie oon hakenu lapset hoidosta, laittanu ruokaa, käyny kakkosta opettamassa pyörällä ajoa, imuroinut, pessy pyykkiä. mies on käyny jossain vitun yhteisö mökillä kantamassa puita johonki vitun yhteisö saunojien ja juhannusjuhlien viettäjille!

mulla on keskiviikkona ja torstaina iltavuoro joten kaupassa ei niinä päivänä käydä ja perjantaina oon töissä 6-13 joten ei silloinkaan (kaupat auki klo 13)

mies menee huomenna korjuuttaamaan autoaan ja käyttämään äitiään kaupassa.....

voi vittu mä en jaksa!!!!!!!!! ku oma perhe-elämä on taas sijalla 2 hänen elämässään!!!!!!!

käyköön kaupassakin kun haluaa.... tai olkoon ilman mitään sapuskaa koko juhannuksen...

nurmikko on leikkaamatta, sanoi sen tekevänsä tänään... mutta ei tee ku kampes jo suihkuun... jää sit sekin!!!!!

voiko tää taas olla vaikeempaaa???!?!????

no, inhottavaa todeta, mutta ite oot ukon valinnu ja miten lie ootte sopineet noi kotihommat, mene ja tiedä. jos nainen on projektipäällikkö kotonaan, mies astuu syrjään luonnostaan ja rupeaa tekemään hommia kodin ulkopuolella. oisko teillä keskustelun paikka.

Meillä kanssa aina välillä väännetään noista kotihommista. Ollaan nyt sovittu tietyt työt miehelle, esim imurointi joka toinen päivä, niin tulee senkin jotain tehtyä.

Yhteistyössä