Mie koitin vaihtaa kuulumisia lasten kanssa, jotka ei oo kotona :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
6v poika on mummolassa. Soitin ja jututin poikaa, miten on viihtynyt, mitä tehnyt jne, johon poika totesi:
"Mummo osti mulle limsaa ja munkin. Mutta nyt mä meen kyllä taas vaarin luo pelaamaan paskahousua. Moi!"

Sit koitin soittaa 11v pojalle, joka on meidän naapureiden kanssa mökillä: "Mulla on kivaa. Voidaanko lopettaa, mulla on kivat jutut kesken täällä?! Heippa!"

Sit oli vuorossa spypepuhelu Itävallassa oleville 9v pojalle ja 14v tytölle. Poika: "Kivaa, moi! Niin joo, saa lähettää vaikka lisää rahaakin! Heippa!"
Tyttö: "Mä ajattelin, että kun meen kampaajalle täällä, niin jos saisin ottaa värin hiuksiin. Saanko? Jooko? Kiltti, ei mustaa, eikä punaista? Mä meen nyt, mut sano *****:lle (tädille, jonka luona ovat) jos saan, moi!"

Ei tunnu lapsia ikävä painavan... :D

Tuommosta se on. Minusta sinulla oli tuuria, ne sentääs vastasivat. Meidän lapset ovat unohtaneet puhelimen jonnekin tai siitä on loppunut virta tai eivät huomaa kun puhelin soi.

Tosin silloin, kun on saatava rahalähetys tai kuskuupalvelu tai yökylään on tulossa yllättäen neljä kaveria, puhelin, ainakin jonkun puhelin, on hollilla ja ne ovat aivan ihmeissään miksi äiti ei vastaa heti ja miksi äiti ei heti kilju innosta lapsensa ääneen kuullessaan.

(})
Mulla ollut nyt tyttö vajaa 2 viikkoo mummolassa ja ei tuo eilen malttanut puhua kun soitin (ensin oli ite yrittänyt soittaa mutta ku äiti otti just silloin kauneusuniaan)

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Tuommosta se on. Minusta sinulla oli tuuria, ne sentääs vastasivat. Meidän lapset ovat unohtaneet puhelimen jonnekin tai siitä on loppunut virta tai eivät huomaa kun puhelin soi.

Tosin silloin, kun on saatava rahalähetys tai kuskuupalvelu tai yökylään on tulossa yllättäen neljä kaveria, puhelin, ainakin jonkun puhelin, on hollilla ja ne ovat aivan ihmeissään miksi äiti ei vastaa heti ja miksi äiti ei heti kilju innosta lapsensa ääneen kuullessaan.

Ei meillä oo lapsilla omia puhelimia, mie soitin pienemmälle mummon puhelimeen ja 11v:lle siihen naapurin rouvan puhelimeen.
Eli sain mie kuulumisia sit tietää heidän kauttaan :)

Yhteistyössä