Mie kerron nyt jotain todella noloa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Moon taas alkanut syömään sormiani, ja viime päivien aikana oon huomannut, että muksu alkaa kanssa "syömään" sormiaan jos oon sormi suussa :snotty:
Ja mun ratkaisu oli?
Ostin tänään seppälästä tekokynnet ja nyt on toisen käden tekokynnet viilaamatta.. ei tee mieli laittaa sormia suuhun jos kynnet on ehtineet kasvaa :saint:

Mun äiti opetti mulle noin kynsien puremisen joskus 3-5-vuotiaana :( Purinkin sitten sairaalloisesti n. 12-vuotiaaksi asti, jolloin pääsin juuri tekokynsillä irti. Äiti siis puri vain vähän mutta minä ehdin oppia ja minusta tuli sairaalloinen kynsienahmija. Varo ettet opeta eteenpäin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Purija:
Mun äiti opetti mulle noin kynsien puremisen joskus 3-5-vuotiaana :( Purinkin sitten sairaalloisesti n. 12-vuotiaaksi asti, jolloin pääsin juuri tekokynsillä irti. Äiti siis puri vain vähän mutta minä ehdin oppia ja minusta tuli sairaalloinen kynsienahmija. Varo ettet opeta eteenpäin :)

No tätähän mä tässä haenkin, etten opettais muksulle. Jokunen vuosi meni hyvin, mutta nyt oon vähän ratkennut :whistle:

Sinnikkyyttä vain peliin ja niitä kynsiä suosittelen! Helpommin itsesi pidät kurissa kuin kuusivuotiaan ;)

Nuo on ihan kamalia ongelmia, itselläkin siirtyi kynsistä hiusten leikkaamiseen (yksi hius kerrallaan) ja siitä nykyään huulten ja poskien syömiseen, vaikka voihan olla että mussa on jo jotain muutakin vikaa :p Yhdellekään en noita juttuja kuitenkaan toivoisi, ja ne tarttuu helposti.

Yhteistyössä